نماینده تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی گفت: باید منابع لازم برای تخصیص سهام عدالت به افراد جامانده، با توجه به اینکه امسال دولت با یک کسری بودجه شدید مواجه است مشخص شودتا این طرح قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد و صرفا یک تصمیم روی کاغذ نباشد.

باید منابع طرح  تخصیص سهام عدالت به افراد جامانده مشخص و شفاف باشد/دولت با کسری بودجه شدید مواجه است

محسن زنگنه در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد:  طرح ساماندهی و تخصیص  سهام عدالت به جاماندگان  در دهک های مختلف هنوز  در مجلس به جمع‌بندی و تعیین تکلیف نهایی نرسیده  است.

وی تصریح کرد: از طرفی  در مورد چگونگی نحوه تخصیص سهام عدالت به جاماندگان اختلاف نظرهای زیادی  بین نمایندگان در کمیسیون های مختلف وجود دارد، از این رو چون نظرات و شیوه های متعددی از سوی افراد مطرح می شود هنوز هیچ کدام از کمیسیون های مجلس به جمع بندی نهایی در این زمینه دست پیدا نکرده اند.

نماینده تربت حیدریه و مه ولات در مجلس شورای اسلامی افزود: جزئیات این طرح هنوز به طور کامل مشخص و شفاف نشده است و  هر کدام از نمایندگان نیز که در این باره اظهاراتی نقل می کنند نظر شخصی آنها می باشد.

زنگنه ادامه داد: از طرفی ابتدا باید منابع لازم برای اجرای  این تصمیم با توجه به شرایط فعلی دولت نیز مشخص شود تا این تخصیص سهام به افراد جامانده قابلیت عملیاتی شدن را داشته باشد و صرفا یک تصمیم روی کاغذ نباشد زیرا امسال دولت با یک کسری بودجه زیادی در زمینه های مختلف  مواجه است .

رئیس کمیته اصلاح ساختار بودجه مجلس  بیان داشت:  همچنین دولت باید آمار دقیقی از دهک های پایین که جامانده از سهام عدالت هستند را به مجلس ارائه کند تا چگونگی تخصیص منابع احصا شده بین این افراد مشخص شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    0 0
    خدا ازتون نگذره .که بفکر جا ماندگان .نیستید فقط بفکر سهانداران هستید ...این واقعا بی عدالتیه ...اول جاماندکان را ثبت نام کنید ..بعد بفکر سهامداراااااان باشید