رییس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی گفت: شاخص‌هایی برای ارزیابی کلانتری‌های این استان مشخص‌ شده تا کلانتری نمونه مکتبی در تراز انقلاب اسلامی برای مردم و در خدمت مردم احصاء شود.

تدوین شاخصهای ارزیابی کلانتری‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام علیرضا رامیار  در حاشیه دیدار با خانواده معظم شهدا در قوچان و در جمع خبرنگاران افزود: تدین، ولایی بودن، خوش‌رفتاری و برخورد خوب و مناسب با مردم گوشه‌ای از این شاخص‌ها  تا کلانتری‌های نمونه‌ای در حد ایدآل داشته باشیم و مردم رضایت کامل از این مجموعه داشته باشند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب نسبت به نیروهای مسلح به‌ویژه نیروی انتظامی توجه خاصی دارند و بخش‌هایی را همیشه مورد تأکید قرار می‌دهند از جمله بیشترین نظر ایشان توجه به بحث کلانتری‌هاست.

رییس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی کلانتری را نماد حاکمیت دانست که خدمت خوب نیروهایش به‌صورت چهره به چهره با مردم آبروی نظام تلقی می‌شود و گفت: به سمتی می‌رویم که پلیس ارزشی و متدین در تراز انقلاب داشته باشیم و نمونه و الگویی برای همه پلیس‌های مسلمان باشیم.

رامیار یکی  از برنامه‌های سازمان عقیدتی سیاسی در خراسان رضوی را تشکیل جلسات بصیرتی و قرآنی برای کارکنان و خانواده آنها دانست و افزود: این که نیروی انتظامی در حوزه سیاسی و مسائل آن ریزش نداشته است به دلیل بصیرت بالای کارکنان و طی کردن دوره‌های بصیرت افزایی با حضور استادان به نام بوده است.

وی ادامه داد: در دوره‌های مختلف به‌ویژه در ارتقا و ترفیع درجه، تعالی رفتار و برخورد حکیمانه با مردم و توجه به بحث‌های قرآنی و اعتقادی مدنظر سازمان است.

رییس عقیدتی- سیاسی فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با اشاره به چاپ بیش از ۱۰۰ عنوان کتاب در حوزه‌های اعتقادی به‌صورت درون‌سازمانی در مجموعه نیروی انتظامی گفت: امروز بسیاری از پایان‌نامه‌های کارکنان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به مسائل اعتقادی و دینی اختصاص‌ یافته و علاوه بر بومی‌سازی موضوعات مقالات به سمت کاربردی شدن دیدگاه‌های نظری نیز رفته است.

رامیار افزود: نیروی انتظامی و مرزبانی در قوچان نزدیک به ۶۰ شهید تقدیم این نظام کرده که توجه به خانواده معظم شهدا در این شرایط کرونا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستور کار قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.