نماینده مردم تهران در مجلس گفت: طرح تعویق برگزاری کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هفته آینده در مجلس رسیدگی می‌شود.

بررسی طرح تعویق کنکور سراسری در جلسه هفته آینده مجلس

قدس آنلاین: زهره الهیان در گفتگو با خبرنگار مهر از تهیه طرح دو فوریتی برای تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی بیان کرد: پیش نویس این طرح در کمیسیون آموزش مجلس تهیه شده و ما پیشنهاد کردیم علاوه بر تعویق کنکور سراسری، آزمون کارشناسی ارشد و دستیاری پزشکی هم به دلیل بحران کرونا به تعویق بیفتد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: در شرایط شیوع ویروس کرونا به صلاح نیست که آزمون‌های مذکور برگزار شود چرا که جان داوطلبان و خانواده‌های آنان در خطر است و پیام‌ها و تماس‌های متعددی از سوی داوطلبان به نمایندگان واصل شده مبنی بر اینکه کنکور و آزمون‌های مذکور به تعویق بیفتد.

الهیان با بیان اینکه مجلس تمام تلاش خود را می‌کند تا این آزمون‌ها به تعویق بیفتد، تصریح کرد: ستاد ملی مقابله با کرونا مخالف برگزاری کنکور و آزمون در شرایط فعلی است و دولت هم موظف است که به نظرات کارشناسی شده توجه کند و این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح دو فوریتی تعویق کنکور سراسری آزمون کارشناسی ارشد و آزمون دستیاری پزشکی هفته آینده در صحن علنی مجلس مطرح می‌شود و در صورتی که به تصویب برسد، دولت موظف است یک زمان برگزاری این آزمون‌ها را به تعویق بیندازد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کنکوری ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    0 1
    نه نه نه خواهش میکنیم داریم روانی میشیم تعویق نه نه نه نه نه
  • sara ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    1 0
    خدا خیرتون بده من با چشای خودم شاهد مرگ فامیلای دورمم با اینک هیچ مشکلیم نداشتن برگزاری ازمونا تو این وضعیتی که 25 شهر تو وضعیت قرمزن فاجعست اونم با شرایط ماسکو دستکش 4 ساعت پای آزمون دور همیای بعد آزمون رفتو آمدا همه اینارو در نظر بگیرید. ... با تشکر
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۶
    1 0
    خواهش میکنم کنکوررو به تعویق بندازید کدوم عقل سلیمی در شرایطی که کشور بحرانی ترین اوضاعش رو از آغاز شیوع کرونا داره رای به برگزاری کنکور میده ؟؟؟
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۷
    1 0
    تورو خدا به تعویق بندازید مگه میشه با یک ماسک چهار ساعت سر جلسه اونم سراسر استرس
  • حبیب الله ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    از تلاش های شما بسیار سپاسگزاریم،از نظر علمی کنکور هیچ فشار روانی نداره و کسانی که هیچ چیزی نخواندند و بلد نیستند و استرس دارند موافق برگزاری کنکور هستند تا استرس و فشار خودشان تمام شود اما برای دانش آموزان مستعد که ساعت های مطالعه خود را افزایش میدهند تا نبود معلم و تعطیلی آموزش حضوری در مدارس را با افزایش ساعات مطالعه جبران کنند اینطور نیست ، وقت طلاست، و ما یکبار کنکور میدهیم نه مثل بعضیا..، پس خیلی خوب باید امتحان پس داد. نه مثل بعضیا
  • حبیب الله ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۹
    0 0
    دوستان سلام، از نظر علمی کنکور هیچ فشار روانی نداره و کسانی که هیچ چیزی نخواندند و بلد نیستند و استرس دارند موافق برگزاری کنکور هستند تا استرس و فشار خودشان تمام شود اما برای دانش آموزان مستعد که ساعت های مطالعه خود را افزایش میدهند تا نبود معلم و تعطیلی آموزش حضوری در مدارس را با افزایش ساعات مطالعه جبران کنند اینطور نیست ، وقت طلاست، و ما یکبار کنکور میدهیم نه مثل بعضیا..، پس خیلی خوب باید امتحان پس داد. نه مثل بعضیا