رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری از انجام مطالعات یکپارچه منابع طبیعی و آبخیزداری در بیش از ۱۰۲ هزار هکتار از حوزه‌های آبخیز استان با اعتباری بالغ بر ۱۰هزار میلیون ریال خبرداد.

انجام مطالعات منابع طبیعی و آبخیزداری در ۱۰۲ هزار هکتار از حوزه‌های آبخیز خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی، رئیس اداره مهندسی و مطالعات اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری خراسان رضوی از انجام مطالعات یکپارچه منابع طبیعی و آبخیزداری در بیش از ۱۰۲ هزار هکتار از حوزه‌های آبخیز استان با اعتباری بالغ بر ۱۰هزار میلیون ریال خبرداد.

محمدحسن آهار افزود: این مطالعات در حوزه‌های زیردر و چاه سبز شهرستان خلیل آباد، نوبهار شهرستان بردسکن، ریاب شهرستان گناباد، فاز ۲ شهری شهرستان سبزوار و بازه حوض شهرستان مشهد به همراه مطالعات بازنگری و اصلاح طراحی عملیات آبخیزداری از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی در حال انجام است، همچنین مطالعات حوزه آبخیز شهری کلات از محل اعتبارات استانی تاکنون ۷۰ درصد پیشرفت داشته است.

وی اضافه کرد: این مطالعات با هدف شناسایی کامل حوزه آبخیز از نظر مطالعات پایه و ارائه برنامه جامع اجرایی پروژه‌های منابع طبیعی و آبخیزداری در حوزه‌های آبخیز انجام می‌شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.