همدان - رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: طبق آخرین ارزیابی صورت گرفته ۶۶ درصد نانوایی‌های همدان برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت می کنند.

۶۶ درصد نانوایی‌های همدان به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه دارند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان ، رشید حیدری مقدم رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان درنشست اعضای ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: نگرانی جدی دانشگاه علوم پزشکی مربوط به سه بخش پلیس +۱۰، آرامستان شهری و روستایی و دفاتر پیشخوان دولت است چراکه میزان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در این مراکز به ترتیب ۳۵ درصد، ۵۰ و ۶۳ درصد است.

حیدری مقدم افزود: ۱۰۰ درصد پایانه مسافربری درون و برون شهری و هتل‌ها، ۸۳ درصد ادارات و سازمان‌ها، ۸۱ درصد بانک‌ها، ۷۰ درصد مطب‌ها و ۶۶ درصد نانوایی‌ها به دستورالعمل‌های بهداشتی توجه دارند.

وی گفت: به دنبال بازرسی وضعیت سلامت محیط کسب و کار که با همکاری سپاه، نیروی انتظامی و تعزیرات حکومتی و دستگاه قضائی از ۲۵ تا ۳۱ تیرماه برگزار شد هفت واحد تعطیل و ۸۰ مورد به مراجع قضائی معرفی شدند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان اظهارکرد: یکی از نگرانی‌ها روند رو به رشد ابتلای مددجویان بهزیستی به ویروس کرونا است که باید پذیرش افراد در این مرکز محدود شده و مراجع قضائی افراد جدیدی به بهزیستی معرفی نکند تا اجتماع افراد در این محل‌ها کاهش یابد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.