سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی گفت: فعالیت ورزشی رشته‌های پربرخورد نظیر باشگاه های بدن سازی تا اطلاع ثانوی در این استان تعطیل خواهند بود.

تعطیلی باشگاه‌های بدنسازی خراسان رضوی تا اطلاع ثانوی

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، جبار قوچان‌نژاد در خصوص تعطیلی باشگاه‌های ورزشی اظهار کرد:با توجه به اینکه وضعیت خراسان رضوی در شرایط قرمز قرار دارد و شرایط خاصی در سطح استان به وجود آمده است، ادامه فعالیت‌های ورزشی در باشگاه‌ها و اماکن ورزشی برای ورزشکاران و مردم خطرناک خواهد بود.

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ادامه داد: با توجه به دستورالعملی که از سوی ستاد مقابله با کرونا و استانداری دریافت کردیم فعالیت کلیه مراکز تفریحی آبی، استخرهای سرپوشیده و روباز، کلیه باشگاه‌های بدنسازی و رشته‌های پربرخورد و فیزیکی از جمله رزمی، کشتی، هندبال و بسکتبال تا اطلاع ثانوی ممنوع خواهد بود.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی به عنوان متولی ورزش به شدت پیگیر این موضوع خواهد بود تا زنجیره این ویروس را قطع کنیم و سرمایه‌های ورزشی در سطح استان حفظ شوند.

قوچان‌نژاد تصریح کرد: با توجه به اطلاعیه‌ای که برای اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی ارسال شده است تا اطلاع ثانوی رشته‌های پربرخورد و فیزیکی تعطیل خواهد بود و هیچ زمانی برای بازگشایی مجدد باشگاه‌های ورزشی به اداره کل ورزش و جوانان استان ارسال نشده است.

سرپرست معاونت امور ورزش اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی در خصوص نظارت بازرسان از اماکن و باشگاه‌های ورزشی گفت: از زمان شیوع ویروس کرونا نزدیک به دو هزار بازدید از اماکن ورزشی و باشگاه‌های ورزشی انجام دادیم و با توجه به حساسیت و شرایط خاص که در خراسان رضوی به وجود آمده است نظارت بیشتری روی بازرسی‌ها خواهیم داشت و با توجه به بخش‌نامه ابلاغ شده اگر باشگاه‌های ورزشی در این مدت رعایت نکنند به شدت برخورد خواهیم کرد و اگر نیاز باشد باشگاه‌ها و اماکن ورزشی متخلف را پلمب خواهیم کرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.