معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است.

سهمیه شکر خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است

به گزارش قدس آنلاین، مهدی رجبی معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با توجه به این که سرانه مصرف شکر ۲ کیلو و ۲۰۰ گرم تا ۲ کیلو ۵۰۰ گرم است، سهمیه خراسان رضوی دو برابر سرانه مصرف ماهانه است و با توجه به این که از ۲۰ تیرماه این سهمیه‌ها در حال اختصاص به صنف و صنعت است، باید نظارت لازم انجام شود که این سهمیه از مسیر اصلی خارج نشود.

او افزود: از ۲۵ خرداد ماه تا پایان تیرماه در مجموع ۳۳ هزار و ۳۶۳ تن مجوز خروج شکر از انبارهای شرکت غله استان صادر شده است که از این محل ۶ هزار و ۲۶۹ تن مربوط به بخش‌های صنف و صنعت استان و هزار و ۵۸۴ تن به بخش خانوار استان و ۲۵ هزار و ۹۱۰ تن مربوط به بخش‌های صنف و صنعت ستادی است که شرکت بازرگانی دولتی اختصاص داده است.
معاون شرکت غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی ادامه داد: در همین مدت سهمیه جدیدی هم از شکر شامل سه هزار و ۶۲۳ تن ویژه خانوار و ۱۴ هزار و ۶۱۲ تن برای بخش‌های صنف و صنعت خراسان رضوی اختصاص یافت.
رجبی بیان کرد: تاکنون ۲۴ هزار و ۶۰۰ تن شکر از انبارهای شرکت غله خراسان رضوی خارج شده است و هشت هزار و ۷۰۰ تن شکر هم در حال خروج از انبارهاست.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.