منابع خبری از درگیری در مرز لبنان و فلسطین اشغالی خبر می‌دهند

شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی در مرز لبنان و فلسطین اشغالی/ ارتش اسرائیل از شهرک نشینان خواست در خانه‌های خود بمانند

قدس آنلاین: منابع خبری از درگیری در مرز لبنان با فلسطین اشغالی خبر دادند.

به گزارش شبکه المیادین رسانه های رژیم صهیونیستی از شنیده شدن صدای یک سلسله انفجار در مزارع شبعا خبر داده‌اند.

رسانه های اسرائیلی این اتفاق را یک حادثه امنیتی در مزارع اشغال شده لبنان عنوان کرده‌اند.

بلافاصله در جریان نشست حزب لیکود( حزب نتانیاهو) به نخست وزیر رژیم صهیونیستی گزارشی از وقوع تیراندازی در مرز لبنان ارائه شده است.المیادین نوشت: وب سایت های امنیتی اسرائیل گزارش داده‌اند که یک حادثه امنیتی در منطقه هارف رخ داده است و موضوع در حال بررسی است.

ارتش رژیم صهیونیستی از ساکنان شهرک‌های یهودی نشین  در مناطقی راس ناقوره در غرب تا متله، کریات و شمونه در شرق شبعا خواسته است تا در منازل خود بمانند.

شبکه الجزیره هم گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی در حال شلیک گلوله توپ در اطراف منطقه «رویسات العلم» در «کفرشوبا» است.

خبرنگار «العربیه» هم گزارش داد، پس از تبادل آتش با حزب‌الله لبنان، رژیم صهیونیستی نیروی پشتیبان به منطقه اعزام کرده است.

فارس نوشت برخی گزارش‌های تأییدنشده از شلیک موشک‌های ضدزره از سمت لبنان به نیروهای رژیم صهیونیستی حکایت دارد.

شبکه المیادین به نقع از پایگاه «واللاه» گزارش داد، ارتش این رژیم از ترس هدف قرار گرفتن نیروها بخشی از آنها را به اماکنی مستحکم منتقل کرده است.

طبق گزارش این رسانه لبنانی، حزب‌الله لبنان هنوز رسما انجام هیچ حمله‌ای را در مرز لبنان با فلسطین اشغالی اعلام نکرده است.

بنا بر برخی گزارش‌ها، مقاومت لبنان با یک فروند موشک «کورنت»، یک خودروی نظامی رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است و برخی از منابع گفته‌اند که حزب‌الله یک تانک رژیم صهیونیستی را زده است.

مرزهای سوریه و لبنان با رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر فضای ملتهبی داشته و سایه یک تنش نظامی بر این مناطق حاکم بوده است. این فضا پس از آن حاکم شد که رژیم اشغالگر قدس در یک حمله تروریستی به وسیله پهپادهای خود علی حسن کامل، یکی از فرماندهان مقاومت حزب الله در سوریه را به شهادت رساند.

نهادهای امنیتی و ارتش رژیم صهیونیستی در روزهای اخیر از ترس واکنش و پاسخ حزب الله در روزهای گذشته در مرز لبنان به حالت آماده‌باش در آمده بودند.

شیخ نعیم قاسم معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان یکشنبه گذشته در واکنش به این ترور گفت که حزب‌الله مهیا و آماده پاسخ به هرگونه تجاوز است.

روزنامه جروزالم‌پست چند روز قبل در گزارشی با اشاره به تقویت نیروهای اسرائیل در مرزهای شمالی از ترس واکنش حزب‌الله نوشت: گزارش‌های نظامی نشان می‌دهد حزب‌الله برای اجرای عملیاتی محدود در این منطقه آماده می‌شود.

شبکه المنار، اصلی‌ترین ارگان رسانه‌ای حزب‌الله، روز جمعه کلیپی را منتشر کرد که در آن، نیروهای حزب‌الله برای انجام عملیاتی زمینی در داخل مرزهای فلسطین اشغالی آماده می‌شوند. همچنین روزنامه الاخبار، نزدیک‌ترین روزنامه به حزب‌الله نیز به نقل از منابع آگاه، از وقوع عملیات انتقامی در مرزهای فلسطین اشغالی خبر داده بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.