وزیر جنگ و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تحولات اخیر در مرز فلسطین اشغالی با لبنان واکنش نشان داد.

واکنش نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به تحولات اخیر در مرز لبنان و فلسطین اشغالی

به گزارش قدس آنلاین، «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه به درگیری در مرز فلسطین اشغالی و لبنان واکنش نشان داد.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد «سید حسن نصرالله»، دبیر کل حزب‌الله لبنان را به ورطه درگیری با اسرائیل کشانده است. وی مدعی شد این کار «خطرناک» است.

نتانیاهو گفت هر گونه حمله آتی با واکنش قاطع مواجه خواهد شد. او گفت: «من به نصرالله توصیه می‌کنم این اشتباه را نکند.»

«بنی گانتز»، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی هم در این کنفرانس گفت این رژیم آماده است هر گونه حمله احتمالی را تلافی کند.

حزب‌الله لبنان ساعتی قبل‌تر به تحولات اخیر واکنش نشان داد. در بیانیه جنبش مقاومت لبنان تأکید شده ادعاهای رسانه‌های صهیونیستی درباره خنثی شدن عملیات نفوذ از خاک لبنان به داخل فلسطین اشغالی، نادرست بوده است. 

در بخشی از بیانیه حزب‌الله آمده است: «تا به این لحظه، هیچ گونه درگیری یا شلیکی از سوی مقاومت اسلامی در حوادث امروز صورت نگرفته است بلکه شلیک‌ها تنها از یک سو بود آن هم دشمن ترسو، نگران و مشوش».

حزب‌الله لبنان در ادامه حق خود برای پاسخ به شهادت یکی از رزمندگان خود در عملیات رژیم صهیونیستی در سوریه را محفوظ دانسته است. در این بیانیه آمده است: «پاسخ ما به شهادت برادر مجاهد "علی کامل محسن" در حادثه تجاوز به اطراف فرودگاه دمشق حتما در راه است».

رسانه‌های صهیونیستی بعداز ظهر دوشنبه مدعی وقوع درگیری میان نیروهای حزب‌الله و رژیم صهیونیستی در مرز فلسطین اشغالی-لبنان شدند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.