سرمربی تیم فوتسال بانوان هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تست جدید کرونای بازیکنانم خوشبختانه منفی بود و تمام بازیکنانم را برای جدال با مس در اختیار خواهم‌داشت.

تست کرونای بازیکنانم منفی شد/ انگیزه فراوانی برای فینالیست شدن داریم

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه شریف در خصوص تست کرونای جدید بازیکنان تیمش اظهار کرد: طبق پروتکل اعلام‌شده توسط سازمان لیگ هر تست کرونا نهایتا تا ۱۰ روز اعتبار دارد. از آنجایی که ۱۰ مردادماه نیز قرار است مرحله نیمه‌نهایی رقابت‌ها برگزار شود، روز یکشنبه مجددا تست دادیم که خوشبختانه جواب همه تست‌ها منفی بود.

وی در خصوص برگزاری ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتسال بانوان کشور افزود: در صورت مثبت نبودن تست حداقل ۲۵ درصد از اعضاء تیم مس رفسنجان، رقابت‌ نماینده خراسان رضوی مقابل مس برگزار خواهدشد. در خصوص سایپا و حفاری اهواز اطلاعی ندارم اما قبل از این شنیده بودیم که وزارت نفت اجازه فعالیت به تیم‌ها نداده‌بود و تیم حفاری به تازگی با اخذ مجوز، تمریناتش را آغاز کرده‌است. بعید نیست این دیدار به تعویق بیفتد.

شریف در خصوص برگزاری تمرینات آماده‌سازی تیمش افزود: متاسفانه زمان کافی برای آماده‌سازی کامل در اختیار نداشته‌ایم اما این موضوع فقط مختص تیم ما نیست. در سراسر دنیا، تیم‌هایی که مسابقات‌شان پس از شیوع کرونا ادامه یافت، با این مساله درگیر هستند. تمرینات برگزار شده، تلاش بازیکنان واقعا زیاد بوده اما با توجه به وقت کمی که داشتیم به آمادگی ۱۰۰ درصد نرسیده‌ایم.

وی افزود: خوشبختانه با تمامی نفرات به مصاف مس رفسنجان می‌رویم و هیچ مصدوم و محرومی برای دیدار آتی نداریم. همه تلاش خود را به کار می‌گیریم تا در نهایت راهی فینال شویم. بازیکنانم از انگیزه بالایی برای این دیدار برخوردارند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.