علی علیپور حالا عزمش را جزم کرده عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم بدست آورد. مهاجم پر تلاش پرسپولیس که در سال‌های بسیاری سهمی در موفقیت‌های تیمش داشته حالا به دنبال یک عنوان شخصی است تا سال خوبی که با پرسپولیس به پایان برد را شیرین‌تر کند.

دوست دارم برای پرسپولیس درآمدزایی داشته باشم

قدس آنلاین: علی علیپور حالا عزمش را جزم کرده عنوان آقای گلی لیگ برتر را هم بدست آورد. مهاجم پر تلاش پرسپولیس که در سال‌های بسیاری سهمی در موفقیت‌های تیمش داشته حالا به دنبال یک عنوان شخصی است تا سال خوبی که با پرسپولیس به پایان برد را شیرین‌تر کند. آیا علیپور می‌تواند از مدعیان آقای گلی لیگ برتر عبور کند؟ چهار هفته فرصت باقی است تا او به این مهم دست یابد.

*این فصل هم قهرمان لیگ برتر شدید. چه احساسی دارید؟

خیلی خوشحالیم چون این برای ما به اصطلاح یک پوکر به یادماندنی محسوب می‌شود. حالا دیگر عدد چهار برای ماست چون ما قهرمان لیگ برتر شدیم. به نظر من این قهرمانی بیشتر از آن چهار برد استقلالی‌ها در دربی ارزش دارد. ما فاتح چهار جام پشت سرهم بودیم که در فوتبال ایران بی‌نظیر است. تا حالا کسی نتوانسته چنین کاری انجام دهد. فکر می‌کنم در آینده هم کسی نتواند به این سادگی چهار تا قهرمانی بدست آورد. این بردها تقدیم به هواداران پرسپولیس که همیشه ما را یاری کردند. ای کاش بودند و در کنار هم جشن قهرمانی می‌گرفتیم.

_*حال شنتیا پسرت پس از قهرمانی چهارم چه طور بود؟

قطعاً او هم از قهرمانی‌های ما خوشحال است. حالا دیگر بیشتر می‌فهمد قهرمان شدن پرسپولیس یعنی چی. از وقتی خدا شنتیا را به من داده پشت سرهم قهرمان لیگ می‌شویم. این از قدم خیر اوست. امیدوارم در سال‌های بعد هم قهرمان شویم.

*یعنی فصل بعد هم به فکر قهرمانی هستید؟

ببینید ما دِین‌مان را به باشگاه ادا کردیم. الان نوبت مسئولان است تا خستگی را از تن ما خارج کنند. باید هرچه زودتر پاداش قهرمانی ما را بدهند چون هنوز هیچ پاداشی بابت قهرمانی در لیگ بدست نیاوردیم و چشممان به دست مسئولان باشگاه است. ما اگر در سال‌های آینده به خوبی حمایت شویم قطعاً می‌توانیم این قهرمانی‌ها را تکرار کنیم. مجموعه ای که اکنون در پرسپولیس هست ظرفیت قهرمانی در سال‌های بعد را هم دارد. البته به شرط آنکه اجازه ندهند ستاره‌ها بروند و تیم را حفظ کنند.

*خودت هم پیشنهادی داری؟

به هرحال پیشنهادهایی هست اما اولویت من ادامه بازی در پرسپولیس است. دوست دارم همچنان در پرسپولیس باشم و در خط حمله این تیم بدرخشم. البته اگر موقعیت خوبی برای لژیونر شدن فراهم باشد استفاده می‌کنم اما به شرط آنکه هم به سود من باشد و هم به سود باشگاه.

*پس از قهرمانی پرسپولیس باید خیالت راحت‌تر شده باشد و در بازی‌های آینده با آرامش بیشتری در خط حمله بازی کنی. درست است؟

همین‌طور است. وقتی پرسپولیس قهرمان شد خیال من راحت شد. حالا به آقای گلی لیگ فکر می‌کنم. مطمئنم اگر با آرامش جلو بروم قهرمانی دور از دسترس من نیست. به امید خدا به این عنوان هم می‌رسم.

*رابطه‌ات با کالدرون چطور بود؟

رابطه خوبی با کالدرون داشتم بالاخره روی کالدرون فشار بود و او تفکری داشت که ما به آن احترام می‌گذاریم. او برای این قهرمانی واقعاً زحمت کشید. اما آقا یحیی بعد از اضافه شدن به تیم خیلی خوب توانستند روند رو به جلو تیم را حفظ کنند.

*خیلی‌ها معتقدند تو باید در تیم ملی بیشتر به کار گرفته شوی. نظر خودت چیست؟

آرزوی هر بازیکنی است لباس تیم ملی را بر تن کند. اصلاً ما تمام فصل می‌جنگیم که صاحب لباس تیم ملی شویم. در زمان کی‌روش مهاجمان بزرگ و لژیونری در تیم ملی بودن که کی‌روش اعتقاد خاصی به سبک بازی آن‌ها داشت. ویلموتس البته نیم نگاهی به من داشت و من هم در تمرینات تمام توانم را گذاشتم ولی ویلموتس نماند. الان منتظرم ببینم آقای اسکوچیچ چه تصمیمی می‌گیرد.

*نظرت در مورد آقای گلی مهدی طارمی در پرتغال چیست؟

مهدی لیاقتش خیلی بیشتر از این‌هاست. او تازه کارش را در اروپا آغاز کرده و من مطمئنم روزهای بزرگی در انتظار اوست. من کنار او بازی کرده‌ام و می‌دانم ظرفیتش خیلی بیشتر از برخی بازیکنان اروپاست. برایش از صمیم قلب آرزوی موفقیت دارم.

*خودت هم سال قبل از اروپا پیشنهاد داشتی و حتی تا آستانه جدایی رفتی.

بله. سال قبل تقریباً کارم تمام شده بود و پرسپولیس می‌توانست در قبال صدور رضایت‌نامه من مبلغ خوبی دریافت کند که در این شرایط خاص، کمک بزرگی از لحاظ حل مشکلات مالی تیم بود اما در لحظه آخر بنا به دلایلی این اتفاق نیفتاد. در واقع ماندم تا به تیم کمک کنم. من می‌خواهم برای پرسپولیس درآمد داشته باشم. امیدوارم در نهایت اتفاق خوبی برای من و برای پرسپولیس رخ بدهد.

* درباره ادعای حکومتی بودن تیم پرسپولیس چه نظری داری؟

من دوست ندارم وارد این مسائل شوم. وظیفه ما این است که سخت تمرین کنیم و نتیجه‌اش را در زمین بازی بگیریم و بتوانیم هواداران را خوشحال کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.