نماینده مردم بردسکن، کاشمر، کوهسرخ و خلیل آباد در مجلس شورای اسلامی گفت: نرخ ارز و واردات بی رویه مشکلات زیادی را برای صنعت نساجی کشور ایجاد کرده است.

واردات بی رویه عامل اصلی مشکلات صنعت نساجی کشور

به گزارش  قدس آنلاین ، حجت الاسلام جواد نیک بین در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی کاشمر مدرس اظهار کرد :در کشور منابع زیاد ، نیروی انسانی خوب و کار آمد زیاد داریم ولی مدیریت کار اقتصادی  درحال حاضرناکار آمد است.
 وی با بیان اینکه صنایع زیادی در کشور در حال فعالیت هستند، گفت:  عدم برنامه ریزی دولت در امور اقتصادی،  موجب شده است همان جنس مورد نظر که در داخل تولید می شود و به فراوانی وجود دارد را خارج از کشور وارد کنیم.
 عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با انتقاد از روند وضعیت اخذ ارز در کشور  اظهار داشت: وقتی خارج از کشور با ارز ۴۲۰۰ تومان جنسی وارد می شود طبیعی است که سرمایه گذاری که با ارز ۱۸ هزار تومان کار تولید کرده است ورشکست می شود لذا باید  تمهیدات بهتری را برای تولید داخل  داشته باشیم.
نماینده مردم بردسکن، کاشمر، بردسکن و کوهسرخ در مجلس یازدهم  نمونه این کار بزرگ اقتصادی را در کارخانه نساجی کاشمر مدرس  واقع در شهرک صنعتی بردسکن  نام برد  وافزود: نرخ ارز و واردات بی رویه نخ  و عدم تخصص در واردات مشکلات زیادی را برای  صنعت نساجی کشور ایجاد کرده است.
 وی از پیگیری امور نساجی وصنعت شهرستانهای ترشیزاز طریق  سازمان صنعت ، معدن  وتجارت خراسان رضوی نام برد واظهار داشت:  باید جایگاه صنعت بیش ازاین مورد توجه  قرار داشته باشد وبرای حل این مهم نباید قول های داده شده  زمان بر باشد.
حجت الاسلام  نیک بین  از معرفی گزینه پیشنهادی وزارت صنعت ، معدن  وتجارت به مجلس  توسط دولت در هفته جاری خبرداد وافزود:  یکی از گزینه های دولت برای این سمت ،  احتمالا  استاندار خراسان رضوی  می باشد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.