سرپرست فدراسیون فوتبال از رفع ایرادهای مد نظر فدراسیون جهانی در اساسنامه اصلاح این نهاد خبرداد و گفت فیفا ظرف این هفته پاسخ نهایی خود را اعلام خواهد کرد.

سرپرست فدراسیون فوتبال: ایرادهای مدنظر فیفا برطرف شد

به گزارش قدس آنلاین، حیدر بهاروند، سرپرست فدراسیون فوتبال با حضور در مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال البرز، در جمع خبرنگاران درباره وضعیت اصلاح و تایید اساسنامه جدید این فدراسیون گفت: کارهای خوبی در این زمینه صورت گرفته و اساسنامه به فیفا ارسال شده تا آخرین نظر این نهاد را در این زمینه داشته باشیم. فکر می‌کنم کارمان تقریبا تمام شده است.

وی ادامه داد: منتظریم فیفا پاسخ نهایی را بدهد تا برای برگزاری مجمع عمومی به منظور تایید اساسنامه و مجمع انتخاباتی برنامه ریزی کنیم.

سرپرست فدراسیون فوتبال درباره زمان برگزاری انتخابات یادآور شد: منتظریم ظرف روزهای باقی مانده از هفته جاری فیفا پاسخ نهایی را بدهد. بعد از پاسخ فیفا سریعا ظرف ۳۱ روز تا یک ماه آینده برای برگزاری مجمع اقدام می‌کنیم تا با تایید اساسنامه، برای برگزاری انتخابات برنامه ریزی کنیم.

بهاروند تاکید کرد: ایرادهای مدنظر فیفا با هماهنگی مراجع ذی صلاح انجام شده و اگر مجمع اساسنامه را تایید کند، وارد پروسه انتخابات می‌شویم.

منبع: خبرگزاری ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.