تیراندازی در پایگاه هوایی «هرلبرت» در فلوریدا واقع در آمریکا طی یک نزاع خانوادگی به کشته شدن یک نفر و جراحت یک تن دیگر منجر شد.

تیراندازی در پایگاه هوایی آمریکا یک کشته و یک مجروح بر جای گذاشت

به گزارش قدس آنلاین، تیراندازی در پایگاه هوایی «هرلبرت» در فلوریدای آمریکا یک کشته و یک مجروح برجای گذاشت.

به نوشته وبگاه «ار فور تایمز» در یک نزاع خانوادگی و در مناطق مسکونی این پایگاه هوایی که روز جمعه رخ داد و خبر آن امروز رسانه‌ای شد همسر یک پرسنل نیروی هوایی آمریکا ابتدا با شلیک گلوله شوهر خود را مجروح کرد سپس با شلیک گلوله ای دیگر به جان خود پایان داد.

پایگاه هوایی هرلبرت با گذشت دو روز از این ماجرا طی بیانیه‌ای نام این پرسنل نیروی هوایی را اعلام کرد. وی «کیمبرلی اکسیچیک» از افسران رده میانی بود که بلافاصله به بیمارستان انتقال داده شد و گفته می‌شود اینک رو بهبودی است. این تیراندازی در داخل پایگاه هوایی منجر به مسدود شدن این مکان نظامی تا بعد از ظهر جمعه به وقت محلی شد. به دنبال این ماجرا پلیس و نیروهای امنیتی در محل حادثه حضور پیدا کردند.

یکی از مقامات ارشد نظامی این پایگاه هوایی در واکنش به این ماجرابر لزوم کاهش خشونتهای خانوادگی بین پرسنل نظامی تاکید کرد. تیم ویژه نیروی هوایی آمریکا نیز تحقیقات در زمینه علت این حادثه و تیراندازی در پایگاه هوایی هرلبرت را آغاز کرده است.

رسانه‌ها بارها از مشکلات روحی روانی در میان پرسنل نظامی آمریکا و خشونت و قتل بین آن‌ها خبر داده‌اند. روزنامه آمریکایی «نیویورک تایمز» چندی قبل از افزایش خودکشی بین نظامیان آمریکا خبر داد.  

 انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.