شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» هستند.

ارسال ۱۲۶۰ اثر به بخش بین‌الملل جشنواره ‌فیلم «مقاومت»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ستاد اطلاع‌رسانی شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت»، بنابر اعلام دبیرخانه بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» تاکنون ۴۶۰ اثر از آسیا، ۲۸۰ اثر از آمریکای مرکزی و جنوبی، ۳۲۵ اثر از اروپا و ۹۰ اثر از آفریقا برای شرکت در بخش‌های مختلف این رویداد ثبت نام شده‌اند.

کشورهای هند با ۲۴۸ اثر، ترکیه با ۶۳ اثر، اسپانیا با ۳۰ اثر، برزیل با ۵۱ اثر و روسیه با ۲۹ اثر بیشترین آمار را به خود اختصاص داده‌اند. آثار رسیده به دبیرخانه به ترتیب در بخش‌های مسابقه اصلی، سیدالشهدای مقاومت، مدافعان سلامت و روایت قلم ثبت شده‌اند.

مهلت دریافت اثر برای حضور در بخش بین‌الملل شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» پنجشنبه ۳۰ مرداد ماه به پایان می‌رسد.

شانزدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم «مقاومت» در ۲ زمان ۳۱ شهریور تا ۶ مهرماه مقارن با هفته دفاع مقدس در بخش‌های «مدافعان سلامت»، «جشنواره جشنواره‌ها» و انتخاب استانیِ بخش «فیلمسازان بسیجی» و یکم تا هفتم آذرماه همزمان با هفته بسیج در بخش‌های «سینمای ایران و جهان»، «سیدالشهدای مقاومت»، «روایت قلم»، «نقد، پژوهش و تحلیل» و انتخاب برگزیدگان ملی «فیلمسازان بسیجی» برای اولین بار در همه بخش‌ها به صورت بین‌المللی برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.