سامسونگ ۵ محصول خود را در ۵ آگوست (۱۵ مرداد) در رویداد Galaxy Unpacked عرضه خواهد کرد.

محصولات جدید سامسونگ در ۱۵ مرداد رونمایی می‌شود +عکس

به گزارش گروه دانش و فناوری قدس آنلاین، در اوایل این ماه سامسونگ تأیید کرد که رویداد بعدی Galaxy Unpacked خود را در تاریخ ۵ آگوست برگزار می‌شود. شایعات زیادی در مورد دستگاه‌هایی که در این رویداد رسمی خواهند شد ، گفته شده است اما این شرکت اکنون یک تیزر منتشر کرده است تا آنچه را که باید از این رویداد، انتظار داشت اعلام کند.

در پایان این ویدئو ، پرده‌ای از پنج دستگاه نمایش داده می‌شود که در تاریخ ۵ آگوست به طور رسمی معرفی می‌شوند، پیش از این مشخص شده است که سامسونگ در این رویداد سری گلکسی نوت ۲۰ را عرضه خواهد کرد، این تیزر نشان می‌دهد که به غیر از سری نوت ۲۰ ، این کمپانی هدفون‌های بی سیم پرچمدار Galaxy Z Fold ۲ ، Galaxy Tab S۷ و Tab S۷ + ، Galaxy Watch ۳ و Galaxy Buds Live TWS را معرفی کند.



سامسونگ ۵ دستگاه را در Galaxy Unpacked ۲۰۲۰ راه اندازی می‌کند

این ویدئو با نگاهی اجمالی به قلم S Pen آغاز می‌شود که با سری Galaxy Note ۲۰ همراهی خواهد کرد. در مرحله بعد ، قسمت‌های جدا شده از آنچه که به نظر می رسد Galaxy Z Fold ۲ است را نشان می دهد.

موارد دیگری که در این فیلم مشاهده می‌شود عبارتند از: آزمایش قلم S Pen ، جعبه Note ۲۰ و Digital City سامسونگ و محلی که این رویداد معرفی در کره جنوبی برگزار می شود. در این فیلم، این غول فناوری کره جنوبی روایت‌های دستگاه های جدیدش را از زبان توسعه دهندگان ، طراحان و مبتکران این رویداد عرضه می‌کند.



این شایعه فاش کرده است که گلکسی نوت ۲۰ و نوت ۲۰ پلاس با نمایشگرهای ۶.۹ اینچی و با نرخ تجدید ۱۲۰ هرتز در دسترسند، Galaxy Z Fold ۲ آماده ۵G دارای صفحه نمایش داخلی بزرگتر ۷.۵۹ اینچی با رفرش ۱۲۰ هرتز و صفحه نمایش ۶.۲۳ اینچی با پوشش بزرگتر است.

گلکسی تب S۷series با قابلیت اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس در اندازه های ۱۱ اینچی و ۱۲.۴ اینچی نیز عرضه می‌شود، Galaxy Watch ۳ در ابعاد ۴۵ و ۴۱ میلی متر در دسترس خواهد بود و یک قاب قابل چرخش را پشتیبانی خواهد کرد و در آخر Galaxy Buds Live با طراحی جدید لوبیا شکل به همراه ویژگی های ردیابی تناسب اندام داخلی وارد بازار خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۵/۰۸
    0 0
    چرا محصول کره ای را تبلیغ می کنید و از طرفی راجب بد قولی آنها می نویسید داستان چی هست