۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۷
کد خبر: 713845

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: بیشترین میزان مصرف برق در کلانشهر مشهد طی سال جاری به ثبت رسید.

ثبت بیشترین میزان مصرف برق در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا کاشی اظهار کرد: البته پارسال بیشترین میزان مصرف برق توسط شهروندان مشهدی در سال ۱۳۹۸، به میزان هزار و ۶۴۹ مگاوات در پانزدهمین روز مرداد ماه پارسال ثبت شده بود.

وی اوج مصرف ثبت شده برق امسال را ۱۴۹ مگاوات کمتر از پارسال ذکر و بیان کرد: کمتر بودن میزان اوج مصرف برق شهروندان مشهدی امسال نسبت پارسال، به معنای مصرف مطلوب برق در فصل گرما نیست. 

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد ادامه داد: امسال به دلیل شیوع ویروس همه‌گیر کرونا مراکز تفریحی و گردشگری، هتلها، دیگر مکانهای اقامتی عمومی و مراکزی که به صورت تمام‌وقت برق مصرف می‌کنند همگی در وضعیت کاری تعطیل یا نیمه‌تعطیل قرار دارند. 

وی گفت: بر این اساس هم‌اینک حجم برق مصرفی شهروندان مشهدی در تابستان امسال بسیار زیاد است.

کاشی افزود: این در حالی است که انتظار می‌رفت با توجه به وضعیت ناشی از شیوع ویروس همه‌گیر کرونا، میزان اوج مصرف برق در مشهد کمتر از هزار و ۵۰۰ مگاوات ثبت شود. 

وی ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق مشهد امسال هفت هزار و ۵۰۰ تفاهمنامه با کشاورزان، صاحبان صنایع و مراکز اداری امضا کرده تا این مشترکان میزان مصرف برق خود را در زمان پیک بار شبکه کاهش دهند.

سخنگوی شرکت توزیع نیروی برق مشهد گفت: میزان همکاری این مشترکان با شرکت برق در پایان امسال محاسبه شده و در قبوض برق آنها به عنوان "پاداش" در نظر گرفته می‌شود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.