رئیس اداره تعزیرات حکومتی بینالود(طرقبه شاندیز) گفت: دومین بنز قاچاق به ارزش ۷ میلیارد تومان در طرقبه کشف و ضبط گردید.

کشف دومین بنز قاچاق در طرقبه/تشکیل پرونده برا ی۲ متهم

امید جلیلی در گفتگو با قدس آنلاین اظهار کرد: بر اساس گزارش پلیس آگاهی شهرستان طرقبه شاندیز مبنی  بر وجود  یک دستگاه  بنز ۲۰۲۰مشکی فاقد مدارک گمرکی و پلاک در یکی از پستوهای نمایشگاه فروش بنز در شهر طرقبه ، تعزیرات حکومتی شهرستان بینالود در محل حاضر شد.

وی تصریح کرد:  طبق بررسی های به عمل آمده به دلیل اینکه این خودرو تاییده پلیس راهور و مدارک گمرکی لازم را به همراه نداشت، طبق قانون مبارزه با قاچاق کالا ضبط و به پلیس آگاهی منتقل شد.

جلیلی با بیان اینکه  ارزش ریالی این خودرو بر اساس اظهارات مالک خودرو ۷میلیارد تومان برآورد شده است، ادامه داد: فرآیند تشکیل پرونده و انجام مراحل تعزیرات حکومتی  این کالای قاچاق و تایید استعلامات لازم از مراجع ذی صلاح  برای آن آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در باره این پرونده فعلا مالک خودرو و مدیر نمایشگاهی که خودرو در محل انبار آن کشف شد به عنوان متهمان اصلی مضمون به قاچاق مورد پیگیری قضایی خواهند بود.

جلیلی ادامه داد: همچنین پرونده یک مورد بنز قاچاق نیز که چند روز قبل در این شهرستان و در یکی از تعمیرگاه  نمایندگی های غیرمجاز بنز  کشف شده بود به دلیل اینکه مالک آن متواری است  نیز در حال جریان و رسیدگی است.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی بینالود(طرقبه شاندیز) افزود: قیمت این بنز قاچاق نیز حدود ۵میلیارد تومان اعلام شده بود که ارزش گذاری واقعی  آنها از سوی تعزیرات حکومتی برای اینگونه موارد زمانی است که گمرک ارزش اینگونه کالاها را بر اساس قانون به صورت مستند و دقیق اعلام کند .

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.