رییس اداره مخابرات تایباد و باخرز گفت: در راستای ارائه خدمات متوازن، در حال حاضر ۹۵ درصد از نقاط شهری و روستایی این شهرستان واقع در شرق خراسان رضوی از خدمات اینترنتی برخوردارند.

۹۵ درصد از نقاط تایباد از خدمات اینترنتی برخوردارند

به گزارش قدس آنلاین، امیر دهقانی افزود: همچنین در حال حاضر ۱۰۰ درصد نقاط شهری و روستایی این شهرستان از خدمات تلفن ثابت بهره مند است که شامل ۳۷ هزار و ۱۸۹ مشترک می‌شود.

وی ادامه داد: این شهرستان هشت هزار مشترک فعال اینترنتی دارد و فقط در  نقاطی محدود از سطح روستاهای شهرستان با مشکل آنتن دهی مواجه هستیم که با افزایش پهنای باند دیتای این منطقه ارائه خدمات اینترنتی مرتفع خواهد شد که امید می رود تا شهریور ماه امسال این مشکل در شهرستان برطرف شود.

رییس اداره مخابرات تایباد و باخرز به نگهداری و بهسازی خطوط شبکه مخابراتی تایباد اشاره کرد و گفت: برای نگهداری و بهسازی شبکه‌های مخابراتی این شهرستان سالانه افزون بر چهار میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

دهقانی افزود: در حال حاضر مخابرات این شهرستان از مشترکان خود افزون بر ۱۰ میلیارد ریال مطالبات دارد.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال تاکنون افزون بر ۲ هزار متر از خطوط شبکه مخابراتی این شهرستان سرقت شده که بیش از ۲۰۰ میلیون ریال به تجهیزات مخابراتی تایباد خسارت وارد کرده است.

شهرستان تایباد ۳۷ هزار و ۱۸۹ مشترک تلفن ثابت دارد و در حال حاضر ۱۹ دفتر پیشخوان در ۲ شهرستان تایباد و باخرز فعال است که به متقاضیان خدمات ارائه می کند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.