یزد - مدیرکل کمیته امداد استان یزد گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در پویش مردمی#نذر_من در قالب طرح" نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" شرکت کنند.

مشارکت نیکوکاران یزدی در طرح«نذر قربانی، ذبح ابراهیمی»

به گزارش قدس آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد شجاعان با بیان این خبر اظهار داشت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند با پرداخت حداقل ۱۰ هزار تومان در پویش مردمی#نذر_من در قالب طرح" نذر قربانی، ذبح ابراهیمی" شرکت کنند.

وی افزود: در ادامه رزمایش مواسات، همدلی و کمک مؤمنانه به نیازمندان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم در جامعه، مرحله دوم این رزمایش باهدف گذاری ذبح پنج هزار رأس گوسفند قربانی در ایام عید قربان با مشارکت مردم نوع‌دوست و سخاوتمند استان اجرا می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه "قربانی‌مان را با دست نیازمندان به پیشگاه خداوند ببریم"، تصریح کرد: هر کس با هر توان مالی می‌تواند در این رزمایش شرکت کند و در این امر خیرخواهانه و سنت حسنه سهیم باشد.

وی ادامه داد: باهم افزایی ادارات، بانک‌ها، اصناف، صنایع و مراکز گوناگون امیدواریم شاهد مشارکت آن‌ها در قالب طرح‌های مختلف ازجمله هر اداره یک قربانی و هر شعبه یک قربانی باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.