گیلان - فرماندار شهرستان رشت با اشاره به روند کاهشی ۱۱.۵ درصدی اعتبارات شهرستان، گفت: در سال جاری ۱۴۴ میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به شهرستان رشت در قالب فصول و برنامه‌های مختلف تخصیص یافته است.

اختصاص اعتبار بیش از ۱۴۴ میلیارد تومانی به شهرستان رشت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی فرمانداری رشت ،علی فتح اللهی در جلسه شورای برنامه ریزی شهرستان رشت اظهار کرد: هر ساله بعد از تصویب بودجه دولت توسط مجلس، اعتبارات در قالب شورای برنامه‌ریزی استانی تعیین و برخی ضوابط و سیاست‌گذاری‌ها به فرمانداری ابلاغ می‌شود.

وی در خصوص وضعیت اعتبارات نسبت به سال گذشته، گفت: در سال جاری ۱۴۴ میلیارد و ۲۹۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان اعتبار به شهرستان رشت در قالب فصول و برنامه‌های مختلف تخصیص یافته است. ردیف بودجه که مشخص می‌شود از محل متوازن و اعتبارات استانی برای رقم‌های مشخص شده باید توزیع اعتبار داشته باشم، از مبلغ مذکور ۶۰ میلیارد و ۵۰۳ میلیون تومان از محل ردیف بودجه‌های استانی تامین می‌شود که در مقایسه با سال گذشته از ۳۰ میلیارد، امسال به بیش از ۶۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

فتح‌اللهی ادامه داد: امسال یک ردیف مختص توسعه راه‌های روستایی داریم که مبلغ یک میلیارد و ۳۴۳ میلیون تومان است؛ مجموع اعتبارات ما نسبت به سال گذشته که حدود ۱۶۸ میلیارد تومان بود، حدود ۱۱.۵ درصد روند کاهشی داشته اما از نظر اعتباری هدفمندتر شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.