شهردار مبتلا به کرونای مشهد در شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام با مردم این شهر گفت و گو کرد و به پرسشهای آنان پاسخ داد.

شهردار مبتلا به کرونای مشهد در شبکه‌های اجتماعی با مردم سخن گفت

به گزارش قدس آنلاین، محمد رضا کلایی اظهار کرد: یکی از خواسته‌هایم پاسخ دادن به سوالات شهروندان در فضای مجازی است و هم‌اینک که در قرنطینه خانگی به دلیل ابتلا به بیماری کووید - ۱۹ هستم فرصت خوبی برای تحقق این مهم بود و سعی می‌کنم هفته‌ای یک بار با مردم گفت و گوی اینستاگرامی کنم و سوالات پرتکرار آنها را پاسخ دهم.

وی افزود: امیدوارم اول مهر بخش قدیمی اراضی پادگان ارتش تحویل شهرداری مشهد داده شود و تا نوروز آینده بوستان خوبی تحویل مردم دهیم.
او در خصوص پروژه مترو گلبهار نیز گفت: مترو گلبهار در حوزه وظایف شهرداری مشهد نیست، این مساله حاکمیتی است و به نظر من سال‌ها کار دارد.
شهردار مشهد با بیان این که ساخت هر کیلومتر خط مترو ۱۰ هزار میلیارد ریال هزینه دارد گفت: هم‌اینک درگیر خطوط ۲ و ۳ مترو هستیم، هزینه اجرای یک کیلومتر خط مترو در پایان سال ۹۶ حدود دو هزار و ۵۰۰ میلیارد ریال بود اما هم‌اینک این هزینه به ۱۰ هزار میلیارد ریال افزایش یافته‌ است.
کلایی در خصوص پروژه ایجاد چپگرد برای حل مشکل ترافیک مسیر مشهد به چناران نیز گفت: بلوار آسیایی هشت مسیر دسترسی دارد و در مسیر چناران ترافیک چهار کیلومتری برای رفت و برگشت وجود دارد لذا تصمیم بر ایجاد چپگرد شد.
وی در خصوص احیای کوهستان‌ پارک شادی نیز گفت: کوهستان پارک به بانک دی واگذار شده‌است تا مرحله معامله بوستان پیش رفتیم اما متوجه شدیم که بخشی از این پارک در موقوفه وکیل آباد است.
شهردار مشهد گفت: باید مالکیت این کوهستان پارک روشن شود و اگر مشخص شود که شهرداری مالک نیست این زمین را می‌خریم و اگر مالک باشیم مشکل حل می‌شود اما هم اکنون مساله پیچیده شده است.

کلایی در خصوص پروژه رودپارک نیز گفت: تصمیم قاطعی برای پیشرفت پارک چهل بازه داریم و در این پروژه بهبود کیفیت اتفاق می‌افتد و این پروژه هیچ ربطی به غیر فضای سبز ندارد.
کلانشهر سه ونیم میلیون نفری مشهد دارای ۱۲ منطقه شهری است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.