۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
کد خبر: 713991

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: با پیگیری مستمر بازرسان این نهاد یک انبار بزرگ احتکار موادغذایی به ارزش حدود یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال صبح امروز در این شهرستان کشف و ضبط شد.

انبار بزرگ احتکار در سبزوار کشف شد

به گزارش قدس آنلاین، علی امید بخش افزود: عمده تخلف این انبار مواد غذایی اعلام نکردن موجودی کالا در سامانه جامع انبارها بوده است.  
وی اضافه کرد: پس از بررسی ها با هماهنگی دادستان و نیروی انتظامی شهرستان، انبار مورد نظر مورد بازدید و بازرسی قرار گرفت که از آن ۲۰ هزار بسته ماکارونی و پنج هزار بسته دستمال کاغذی و سایر اقلام غذایی کشف شد.
رییس اداره صنعت، معدن و تجارت سبزوار گفت: روز گذشته نیز یک انبار احتکار محموله سیمان در سبزوار کشف شد و پرونده فرد متخلف پس از تنظیم گزارش بازرسی، برای صدور حکم به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ارسال شد.
امیدبخش افزود: واحدهای بازرسی و نظارت سبزوار به صورت مستمر بر فعالیت واحدهای اقتصادی شامل انبارها، سردخانه‌ها، مراکز عمده نگهداری کالا، مراکز تولیدی و نهاده‌های دامی نظارت دارند و با تخلفات برخورد می‌کنند و سامانه تلفنی ۱۲۴ نیز آماده دریافت شکایات و گزارش‌های مردمی از نحوه عرضه کالا و خدمات است.
۱۷ هزار واحد صنفی زیر نظر ۴۲ اتحادیه در شهرستان سبزوار فعالیت دارد.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

منبع: ایرنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.