معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: به همت بنیاد بین‌المللی خیریه آبشار عاطفه‌ها رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه در مشهد برگزار شد.

برگزاری رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، محمد صادق براتی معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی گفت: در اجرای رزمایش نهضت تعاون و احسان مومنانه ۴ هزار بسته معیشتی و ۱۰۰ سری جهیزیه در مرحله اول بین نیازمندان و افراد آسیب‌دیده از شرایط اقتصادی ویروس کرونا در خراسان رضوی توزیع می‌شود.

او با اشاره به رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در خصوص کمک‌های مومنانه، افزود: مشارکت مردم در رزمایش مومنانه جلوه دیگری از همدلی و همراهی ایرانیان را به رُخ جهانیان کشید، آنچنان که شور و شعور ایرانی در کوچه و پس کوچه‌های شهرهای ایران اسلامی عرصه خدمت‌رسانی و عشق‌ورزی به هم‌وطن می‌شود.
معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استانداری خراسان رضوی ادامه داد: مشکلات و سخت شدن شرایط زندگی برای برخی افراد جامعه به‌ علت تبعات ناشی از کرونا، مردم مومن و انقلابی را بار دیگر به صحنه آورد و جلوه‌های ایثار و فداکاری را بار دیگر نشان داد لذا در مرحله اول این رزمایش، خراسان رضوی نمره قابل قبولی در این حوزه بدست آورد.
براتی با اشاره به فرا رسیدن عید سعید قربان و نذر قربانی، بیان کرد: نذر قربانی، حرکتی است که در آستانه عید سعید قربان، برای رسیدگی به امور نیازمندان در سراسر استان انجام می‌شود لذا مردم مومن سعی کنند به دلیل شرایط کرونایی، نذر قربانی خود را در کشتارگاه‌ها انجام دهند تا در این شرایط تمامی پروتکل‌های بهداشتی رعایت شود.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.