بازیکن سابق استقلال خوزستان مدعی است که پاشازاده در مثبت شدن تست دوپینگ وی نقش داشته است.

پاشازاده آمپول دوپینگ را به ما داد تا تزریق کنیم!

قدس آنلاین: مصطفی ماهی، بازیکن سابق سرخپوشان پاکدشت بعد از مثبت شدن تست دوپینگش با محرومیت ۴ ساله روبرو شد، در انتظار این است که با لغو حکم یا کاهش محرومیت بتواند هرچه زودتر به میادین برگردد.

ماهی در گفتگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در این خصوص اظهار داشت: حدود یک سال و نیم است که به خاطر محرومیت خانه‌نشین هستم و هم از لحاظ فوتبالی و هم از لحاظ مالی ضربه سنگینی به من وارد شده و واقعاً نمی‌دانم باید چکار کنم. حکم محرومیت ۴ ساله علیه من صادر شده و در این مدت هرچه پیگیری کردم گفتند بعد از یک سال و نیم می‌توانی شکایت کنی و حالا هم که بیش از یک سال و نیم از حکم من رد شده بازهم کسی پاسخگو نیست.

وی افزود: مقصر دوپینگ و محرومیت من شخص مهدی پاشازاده است که مواد ممنوعه به بازیکنان تیم می‌داد و تمام بازیکنان تیم هم آن ماده را مصرف کردند. تمام بازیکنان تیم در آن مقطع آن ماده را مصرف کردند و همه آنها حاضرند شهادت دهند. از هاشم بیک زاده گرفته تا امیرحسین فشنگچی و محمد رحمتی و محمد امینی و... ولی از شانس من فقط اسم من برای تست دوپینگ درآمد و یک بازیکن ذخیره تیم.

بازیکن سابق سرخپوشان در ادامه گفت: پاشازاده در هتل یک آمپول به ما داد و روز بعدش موقع بازی هم چیز دیگری به ما داد که مصرف کنیم و گفت این ها اورجینال است و از اتریش آمده است و مشکلی ندارد. می‌گفت اینها باعث می‌شود ضربان قلب شما بالا برود و بتوانید دوندگی بیشتری داشته باشید.

ماهی در مورد اعتراضش به کمیته انضباطی توضیح داد: به رئیس کمیته انضباطی گفتم که پاشازاده این ها را به ما داد و گفت مصرف کنید و رئیس کمیته انضباطی هم به من گفت می‌دانم پاشازاده اینها را به شما داده ولی تو بیخود کردی مصرف کردی. مگر منِ بازیکن می‌توانم از دستور سرمربی خودم سرپیچی کنم؟ من در لیگ برتر و در لیگ قهرمانان آسیا دوپینگ نکردم و همه تست‌هایم منفی بود در هفته های پایانی لیگ یک که تیم وسط جدول است برای چه باید دوپینگ کنم؟ ما بازی های باقیمانده را ۱۰ بر صفر هم می‌بردیم صعود نمی‌کردیم.

وی در ادامه گفت: بعد از این ماجرا هرچه با پاشازاده تماس می‌گیرم و پیام می‌دهم جوابم را نمی‌دهد. او فوتبالم را نابود کرد و اگر امروز هم جوابم را ندهد آن دنیا یقه‌اش را می‌گیرم. من یک روستایی زاده هستم و کاری که پاشازاده با من کرد فوتبالم را نابود و حق خودم و زن و بچه‌ام را پایمال کرد. هرجا می‌رویم هم کسی پاسخگوی ما نیست و فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی و وزارت ورزش ما را پاسکاری می‌کنند. بازیکنان تیم همه‌شان گفتند هرجا لازم باشد می‌آییم شهادت می‌دهیم که پاشازاده به تو آن موارد را داده است. پاشازاده ۱۴ پرونده دوپینگ در کمیته انضباطی دارد ولی می‌رود در تلویزیون حق به جانب صحبت می‌کند. امیدوارم بلایی که سر من و امثال من آورد را سر بازیکنان شاهین بوشهر نیاورد. متاسفانه فوتبال ایران به قدری بی صاحب شده که هرکس هرکاری دلش می خواهد انجام می دهد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایلنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.