دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با انتقاد از جذب دختر رئیس جمهور در این دانشگاه‌ به عنوان هیات علمی گفت: متاسفانه دانشگاه شهید بهشتی مبدل به حیاط خلوت دولت در همه امور شده است!

درباره جذب دختر رئیس جمهور در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی شفاف‌سازی شود

قدس آنلاین: حامد محمودی دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس با اشاره به انتشار اخباری درباره جذب دختر رئیس جمهور به عنوان عضو هیات علمی این دانشگاه گفت: آقای روحانی که در همه این سالها مدعی شفافیت در امور برای مردم است! حالا چرا شفاف نمی‌کند که دخترش چگونه و در طی چه فرایندی به‌عنوان هیئت علمی دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی انتخاب شده در حالی که جوانان نخبه و اساتید ماهر در پشت دیوار محدودیت سهیمه هئیت علمی صف کشیده‌اند.

وی تصریح کرد: آقای دکتر زالی رئیس دانشگاه در مراسم ۱۶ آذر سال ۹۸ مدعی بودند که روزانه برای کسب سهیمه جذب هیئت علمی به وزارت‌بهداشت می‌روند اما با درخواستشان موافقت نمی‌شود! حالا باید پاسخ دهند که چگونه یکی از این سهمیه‌های محدود به فرزند رئیس جمهور اختصاص یافته است؟!

محمودی تاکید کرد: دختر آقای روحانی اولین و آخرین آقازاده‌ای نیست که طی فرآیندهای غیرشفاف در دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی مشغول کار یا تحصیل است. متاسفانه دانشگاه شهید بهشتی مبدل به حیاط خلوت دولت در همه امور شده است!

وی افزود: یادمان‌ نمی‌رود که میتینگ انتخاباتی دکتر روحانی در سال ۹۶ با حضور عناصر فتنه بدون هیچ مجوز دانشگاهی اجرا شد و معاون فرهنگی وقت وزارت بهداشت نیز در این میتینگ حضور داشتند تا ثابت کنند که دانشگاه‌ علوم پزشکی شهید بهشتی حیاط خلوت دولت اصلاحاتچی دکتر روحانی در وزارت بهداشت است.

این فعال دانشجویی اظهار داشت: تشکل‌های دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بهشتی نه‌تنها چگونگی انتصاب دختر رئیس جمهور را پیگیری خواهند کرد بلکه تحصیل آقازاده‌های اعضای جریانات سیاسی و مذهبی که با رانت از دانشگاه‌های رده چندم وارد دانشگاه شده‌اند را پیگیر خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.