حجت‌الاسلام محمد قمی با تأکید بر این نکته که تأمین سلامت مردم در هیأت‌های مذهبی خط قرمز سازمان تبلیغات اسلامی است گفت: برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور نمونه‌ای موفق از برپایی هیأت‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

قمی: جلسات دعای عرفه تجربه‌ای موفق از برپایی هیأت با رعایت پروتکل‌ها بود

قدس آنلاین: حجت‌الاسلام محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم دعای عرفه در سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی اظهارکرد: برگزاری مراسمات مختلف دعای عرفه در کشور با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، مانند مراسم حسینیه هدایت و مراسم مصلای اهواز، نمونه‌ای از توانایی متدینین برای برگزاری هیأت‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی در ادامه افزود: تأمین سلامت مردم در هیأت‌های مذهبی ماه محرم و صفر، هدف و خط قرمز ما است ولی در عرفه ثابت شد، برگزاری این آئین‌های مذهبی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است و مقصود ما از توانایی برپایی هیأت‌ها در ماه محرم، چنین اتفاقاتی است.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: زمانی‌که می‌توانیم شعائر مذهبی و دینی را در کنار رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی حفظ کنیم، سخن گفتن از تعطیلی و حذف مناسک نشان‌دهنده عدم اطلاع و یا از روی تعمد است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.