مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: آزمون دکتری تخصصی و پژوهشی (Ph.D) گروه علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در دانشکده داروسازی این شهر با رعایت پروتکل‌های بهداشتی از امروز دهم مرداد آغاز و تا روز دوازدهم ادامه دارد.

آغاز آزمون دکتری وزارت بهداشت در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، دکتر حسن قوامی اظهار کرد: این آزمون به صورت تستی در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه برگزار می‌شود.
وی اضافه کرد: نحوه برگزاری آزمون‌های امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح کشور متفاوت‌تر از سال‌های گذشته است یعنی تا سال قبل آزمون در یک روز برگزار می‌شد اما امسال به دلیل شیوع کرونا در سه روز برگزار می‌شود.
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در این آزمون فاصله ۸۰ سانتی‌متری طولی و عرضی داوطلبان دو برابر شده و طبق مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا، آزمون‌ها با فاصله یک متر و ۶۰ سانتی‌متری بین داوطلبان برگزار می‌شود.
قوامی افزود: آزمون فلوشیپ نیز دیروز نهم مرداد ماه به‌صورت الکترونیک در دانشکده پزشکی مشهد برگزار شد.
وی ادامه داد: آزمون‌های فلوشیپ و PHD مبتلایان به بیماری کووید-۱۹ نیز در مکانی جدا برگزار می‌شود تا این افراد با سایر داوطلبان در ارتباط نباشند و به گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که کوچکترین آسیبی نیز به مراقبان و مسوولان برگزاری آزمون‌های یادشده وارد نشود.
مدیر امور آموزشی دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: طبق اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، سال تحصیلی جدید دانشگاه‌های علوم پزشکی از ۱۵ شهریور ماه آغاز می‌شود اما با توجه به وضعیت کرونایی و تأخیرات ایجاد در زمان برگزاری آزمون‌ها، کلاس‌های درس پذیرفته شدگان در آزمون‌های فلوشیپ و PHD از ۱۵ مهر ماه آغاز خواهد شد.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.