دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: پرداخت تسهیلات بانکی ظرف سه ماهه نخست امسال در این استان نسبت به پارسال ۳۸.۹ درصد افزایش یافت.

پرداخت تسهیلات بانکی در خراسان رضوی افزایش یافت

به گزارش قدس آنلاین، حمید صفای نیکو اظهار کرد:  بانک ها در خراسان رضوی ظرف این مدت ۹۷ هزار و ۲۲۵ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت کردند این در حالی است که میزان پرداختی بانکها در سه ماهه نخست سال گذشته ۶۹ هزار و ۹۸۱ میلیارد ریال بود.

وی ادامه داد: این حجم تسهیلات در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن، مسکن و ساختمان، خدمات و گردشگری، قرض الحسنه، تسهیلات صادراتی و سایر بخشها به متقاضیان در خراسان رضوی پرداخت شده است. 

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: بیشترین حجم تسهیلات پرداختی امسال مربوط به حوزه خدمات و گردشگری به میزان ۳۹ هزار و ۸۹۶ میلیارد ریال است.

صفای نیکو  افزود: مانده کل تسهیلات در نظام بانکی خراسان رضوی که در طول سه ماه نخست امسال پرداخت نشد نیز به ۷۳۵ هزار و ۶۱۱ میلیارد ریال رسید.

وی میزان سپرده موثر نظام بانکی خراسان رضوی را در این مدت یک میلیون و ۱۸۵ هزار و ۹۲ میلیارد ریال اعلام و بیان کرد: این حجم سپرده موثر نسبت به مدت مشابه پارسال ۸.۹ درصد بیشتر است.

دبیر شورای هماهنگی بانکهای خراسان رضوی گفت: حجم سپرده موثر سیستم بانکی خراسان رضوی در سه ماهه نخست سال گذشته ۸۶۹ هزار و ۵۵۴ میلیارد ریال بود.

صفای نیکو افزود: ظرف همین مدت جمع سپرده ارزی بانکهای خراسان رضوی نیز امسال به ۲۰۵ هزار و ۶۴۶ دلار رسید که نسبت به مدت مشابه پارسال ۲.۱ درصد افزایش دارد و این در حالی است که میزان سپرده ارزی بانکهای استان در سه ماهه نخست سال گذشته ۱۱۵ هزار و ۵۶۰ دلار بود.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.