همزمان با نزدیک شدن به فراخوان تجمع در برابر منزل رژیم صهیونیستی، پلیس این رژیم با نصب بالون‌هایی، تحرکات معترضان را زیر نظر گرفته است.

تشدید تدابیر امنیتی مقابل منزل نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی

به گزارش قدس آنلاین، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل «بنیامین نتانیاهو»، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در پی افزایش شمار معترضان خبر دادند.

شبکه المیادین لبنان به نقل از این رسانه‌های شامگاه جمعه گزارش داد که پلیس رژیم صهیونیستی برای رصد تحرکات و حوادث به هنگام تجمع معترضان در اطراف منزل نتانیاهو، اقدام به نصب و استفاده از بالون‌های رصد کرده است.

بیش از دو هفته است که ساکنان ارضی اشغالی مخالف سیاست‌های نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی دست به برپایی تظاهرات علیه وی کرده و دامنه این تظاهرات به اطراف منزل او در خیابان «بالفور» کشیده شده است.

معترضان با انتقاد از عملکرد ضعیف کابینه نتانیاهو در کنترل کرونا و پرونده‌های فساد مالی او و همسرش، خواستار استعفای هرچه سریعتر او شده‌اند.

همزمان با تشدید تدابیر امنیتی در اطراف منزل نتانیاهو از تل‌آویو خبر می‌رسد که مخالفان او خود را برای حرکت به سمت خیابان بالفور آماده می‌کنند. پلیس طی شب‌های گذشته برای متفرق کردن معترضان به خشونت متوسل شده است.

در همین ارتباط، شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز گزارش داد که «یائیر نتانیاهو»، پسر نخست‌وزیر رژیم اسرائیل به دادگاه احضار شده است. بر اساس این گزارش، پسر نتانیاهو در توییتر از طرفداران پدرش خواسته در برابر خانه آن‌ها تجمع کرده و از پدرش حمایت کنند.

افزایش روزافزون معترضان و مخالفان نتانیاهو در سایه تحولات مرزهای شمالی، باعث شده است که برخی از تحلیلگران صهیونیست، اختلاف و دودستگی در جامعه صهیونیست و احزاب سیاسی فلسطین اشغالی را به، دودستگی بنی اسرائیل در تاریخ قبل از فروپاشی دولت آن‌ها در فلسطین تاریخی تشبیه کرده و در باره آن هشدار دهند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.