رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی از خسارت حدود ۲ میلیارد تومانی سیل به راه‌های این استان خبر داد.

خسارت ۲ میلیارد تومانی سیل به راه‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، علی رجایی با بیان این نکته که سیل روز گذشته به راه‌های دو شهرستان کلات و درگز خسارت وارد کرد، گفت: در درگز سیل ۴۳ کیلومتر از راه‌ هفت روستا را تخریب کرد.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضوی اضافه کرد: در روستای میاب سه کیلومتر، خادمان‌لو ۱۰ کیلومتر، دربندی ۲۰ کیلومتر و ریش‌خوار ۱۰ کیلومتر از راه‌ها دچار خرابی شدند.

وی از تخریب پل روستای سنگ سوراخ، آبنما و پل روستای حسن آباد و آبنمای جشن آباد خبر داد و بیان کرد: به‌جز  راه روستای ریش‌خوار، راه مابقی روستاها بازگشایی شده است.

رجایی بااشاره به‌این نکته که خسارت وارد شده به راه‌های درگز یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، خاطرنشان کرد: در کلات نیز۱۴ راه روستایی به‌شدت آسیب دید که از این تعداد راه ۱۰ روستا بازگشایی شده و اکیپ‌های راهدارای مشغول باز کردن راه چهار روستای دیگر هستند.

وی از خسارت ۶۰۰ تا ۷۰۰ میلیون تومانی راه‌های روستایی این شهرستان خبر داد و اضافه کرد: یکی از دلایلی که راه‌های روستایی پس از هر بار سیل تخریب می‌شوند این است که در مسیر رودخانه هستند و همین عامل سبب تخریب آنان می‌شود.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره کل راهداری خراسان رضویابراز کرد: تا سال گذشته راهداری تنها مسؤول نگهداری از این راه‌ها بود، اما از ابتدای امسال ساخت راه‌های روستایی در شرایطی به مجموعه راهداری اضافه شده که وضعیت اعتبارات مساعد نیست.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.