مدیر کانون مرکزی خادمیاری رضوی کاشمر از تکمیل منزل عروس و داماد توسط گروه اردوی جهادی خادم یاران رضوی در این شهرستان خبر داد.

تکمیل منزل عروس و داماد توسط گروه اردوی جهادی خادمیاران رضوی در کاشمر

به گزارش قدس آنلاین، احمد قادری با اشاره به  برگزاری اردوی جهادی در کاشمر اظهار داشت: در این اردوی یک‌روزه که ۲۴ نفر از اعضای گروه جهادی خادمیاری آستان قدس رضوی کاشمر حضور داشتند مراحل نازک‌کاری یک‌منزل مسکونی در روستای فدافن از توابع بخش مرکزی کاشمر انجام شد.

وی بابیان اینکه این منزل مسکونی که مراحل سفت‌کاری آن انجام‌شده، به‌زودی میزبان عروس و دامادی است که سه سال از زمان عقدشان می‌گذرد خاطرنشان کرد: مصالح موردنیاز از قبیل سیمان، ماسه، گچ، لوازم لوله‌کشی آب و برق‌کشی از ناحیه خیرین شهرستان تأمین‌شده است و شرکت‌کنندگان در این اردوی جهادی به‌تناسب مهارتی که دارند امور مربوط به گچ کاری، دیوارچینی، برق‌کاری و لوله‌کشی را انجام می‌دهند.

 مدیر کانون مرکزی خادمیاری رضوی کاشمر با تقدیر از نگاه خیرخواهانه و کمک مؤمنانه خادم یاران در راستای کمک و خدمت‌رسانی به نیازمندان و مستضعفین بیان کرد: کوچک‌ترین عضو این گروه جهادی ۸ ساله و مسن‌ترین فرد شرکت‌کننده حدود ۶۰ سال است که مشارکت داشته‌اند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۵/۱۱
    0 0
    لزوم همکاری، تلاش، و تمرکز نیروها دربرابر دشمنی‌ها دشمنی امروز با ملّت ایران زیاد است. وقتی دشمنی زیاد شد، از این طرف همکاری باید زیاد بشود، تلاش باید زیاد بشود. وقتی دشمنی حمله می‌کند، انسان بایستی نیروهای خودش را متمرکز کند و مجتمع کند و کار کند؛ امروز این جوری است - دشمن‌ها درصددند ملّت ایران را اذیّت کنند. همچنان‌که بنی‌اسرائیل حضرت موسی را اذیّت می‌کردند، این دشمنانِ ما هم که بعضی‌شان جزء بنی‌اسرائیلند، می‌خواهند ملّت ما را که تابع پیغمبر و حضرت موسی و حضرت عیسی و بقیّه پیغمبران است اذیّت کنند. وقتی‌ می‌خواهند اذیّت کنند، ما باید همه نیروهایمان را جمع کنیم، متمرکز کنیم، تلاش کنیم و کار کنیم؛ مثل دوران دفاع مقدّس. البتّه یکی از کارهای مهمّی که در این دوران می‌شود انجام داد کار علمی است؛ که من اطّلاع دارم در بخش‌های مختلفی با جدّیّت مشغولند برای شناسایی این ویروس، برای پیدا کردن وسیله پیشگیری از فعّالیّت این ویروس، برای پیدا کردن درمان بیماری این ویروس. کارهای زیاد علمی دارند انجام می‌دهند و خود این کارهای علمی‌ای که انجام می‌گیرد، دارای برکت است؛ یعنی کارهای مهمّی را به‌طور طبیعی برای ما پیش می‌‌آورد؛ همچنان که در دوران دفاع مقدّس هم همین‌جور بود؛ مثلاً فرض کنید شهید باقری را که یک جوانی بود در مثلاً یک روزنامه‌ای، در یک مجموعه‌ای مشغول کار و تلاش معمولی بود؛ وقتی که پای او به جنگ، به دفاع مقدّس باز شد، تبدیل شد به یک فرمانده و طرّاح برجسته نظامی؛ یعنی آن استعداد در او بُروز کرد؛ اینجا هم همین‌جور است؛ ممکن است کسانی که در کارهای تحقیقاتی هستند، وقتی وارد این میدان می‌شوند، تبدیل بشوند به یکی از برجستگان و محقّقین بزرگی که کارهای بزرگی را ان‌شاءاللّه انجام بدهند.