گیلان- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۰ واحد تولیدی گیلان حل و فصل شده است.

مشکلات ۸۰ واحد تولیدی استان گیلان مورد رسیدگی قضایی قرار گرفت

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دادگستری گیلان ، احمد آقایی ، تأکیدات و فرمایشات مقام معظم رهبری در سال‌های اخیر مبنی بر اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و بسترسازی برای جهش تولید در سال ۹۹ را مورد اشاره قرار داد و اظهار داشت: از ابتدای امسال تاکنون مشکلات ۸۰ واحد تولیدی گیلان مورد رسیدگی قرار گرفته و حل و فصل شده است.

معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان با بیان اینکه دستگاه قضایی نیز همانند سایر دستگاه‌ها و نهادها برای پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی و تحقق شعار جهش تولید فعالیت می‌کند عنوان کرد: دستگاه قضایی از سال‌های گذشته با برنامه‌ریزی و ریل‌گذاری خوبی که انجام داده است در این زمینه همواره نهادی پیشتاز بوده است.

وی با بیان اینکه دستگاه قضایی در سال ۹۹ نخستین اقدام اثربخش و مهم خود را در راستای پیگیری سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری آغاز کرد افزود: امسال در راستای تکریم تجار، بازرگانان، تولیدکنندگان داخلی و فعالان اقتصادی دفتر کارگروه اقتصاد مقاومتی گیلان در اتاق بازرگانی استان راه‌اندازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.