گیلان- مدیرکل شیلات گیلان از افزایش قیمت نهاده‌های ویژه آبزی‌پروری خبر داد و گفت: ۷ میلیون قطعه بچه ماهی در تالاب انزلی رهاسازی شد.

۷ میلیون قطعه بچه‌ماهی در تالاب انزلی رهاسازی شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شیلات گیلان، عظیم مدبری ، با بیان اینکه فعالان حوزه شیلاتی و آبزی‌پروران با مشکل افزایش قیمت نهاده‌های ویژه آبزی‌پروری مواجه هستند اظهار داشت: ذرت، کنجاله سویا، پودر ماهی از جمله نهاده‌های مورد استفاده در زنجیره غذایی ماهی محسوب می‌شوند که با نوسانات شدید قیمتی مواجه شده‌اند.

مدیرکل شیلات گیلان از رهاسازی بیش از ۷ میلیون قطعه بچه ماهی سفید و کپور تالابی تولید شده در مرکز بازسازی و حفاظت از ذخایر ژنتیکی ماهیان استخوانی شهید انصاری شیلات گیلان در تالاب انزلی خبر داد و عنوان کرد: شیلات اقدامات خوبی را برای بازسازی ذخایر ماهیان دریای خزر در سال جهش تولید انجام داده است.

مدبری تالاب بین‌المللی بندرانزلی را یکی از مهم‌ترین زیستگاه‌های طبیعی انواع ماهیان استخوانی ذکر کرد و ابراز داشت: این تالاب نقش بسیار مهمی در امر بازسازی ذخایر گونه‌های نایاب آبزیان دارد و به منظور بازسازی ذخایر ماهیان ژنتیکی استان بیش از ۷ میلیون قطعه بچه ماهی سفید و کپور تالابی در آن رهاسازی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.