مدیرکل محیط زیست خراسان رضوی از شکستگی دنده و دست محیط‌بان پارک ملی تدوره در این استان خبر داد.

متخلفان زیست محیطی دنده و دست محیط‌بان پارک ملی تندوره را شکستند

به گزارش قدس آنلاین،  تورج همتی ‌اظهار داشت: روز گذشته مأموران یگان حفاظت پارک ملی تندوره در پی دریافت گزارشی مبنی بر حضور شکارچیان غیر مجازدر منطقه، با کمین و ردزنی برای دستگیری متخلفان وارد عمل شدند.  

وی افزود: مأموران درصدد متوقف ساختن یک دستگاه موتور سیکلت با دونفر سرنشین شدند که یک قبضه اسلحه خفیف غیرمجاز و لاشه دو رأس قوچ وحشی را حمل می‌کردند اما متأسفانه سرنشینان موتور با محیط‌بانان درگیر شده و با توهین و تمرد به یکی از محیط‌بانان حمله‌ور شدند.

همتی ادامه داد: محیط بان پارک ملی تندوره در این درگیری که از سوی متخلفان با وارد آوردن ضرباتی با چوب دستی و سنگ صورت گرفت، به شدت مجروح  و به دلیل شکستگی دنده و دست در بیمارستان بستری شد.

وی بیان کرد: هرچند ضاربان از محل حادثه متواری شدند اما با هوشیاری ماموران، یکی از آنان که دارای سابقه محکومیت زیست محیطی نیز بوده شناسایی و با هماهنگی و دستور دادستان درگز و  همکاری پلیس آگاهی شهرستان، متخلف دستگیر و ضمن توقیف موتورسیکلت وی، متهم تحویل پلیس آگاهی شهرستان شد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی در خصوص وضعیت جسمی محیط بان مصدوم عظیم دانشفر اظهار داشت: متاسفانه به دلیل شکستگی دنده و دست و شدت جراحات وارده، محیط بان برای درمان به مرکز استان اعزام شد تا تحت مراقبت‌های پزشکی قرار گیرد.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.