گیلان -معاون بهداشتی علوم پزشکی گیلان، شهرستان های آستارا و رودسر را در وضعیت قرمز کرونایی دانست و افزود: همه افراد اعم از دارای علائم و بدون علامت و افراد سالم از نظر بیماری، باید ماسک بزنند.

کرونا شهرستان های ورودی گیلان را قرمز کرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی گیلان ،دکتر آبتین حیدرزاده ، با بیان اینکه استان گیلان همچنان جزو استان های کرونایی با وضعیت هشدار است، اظهار کرد: متاسفانه شهرستان های ورودی استان بیستر در معرض خطر هستند.

وی شهرستان های آستارا و رودسر را در وضعیت قرمز کرونایی دانست و افزود: این روزها شاهد افزایش تعداد بیماران جدید کرونایی در این شهرستان ها هستیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی گیلان، از هم استانی ها به ویژه در شهرستان های ورودی استان و همه مسافران خواست نسبت به رعایت اصول بهداشتی اهتمام داشته باشند و خاطرنشان کرد: افراد اگر علامتی از بیماری در خود احساس کردند، حتما به نزدیکترین مراکز بهداشتی و درمانی محل خود مراجعه کنند.

حیدرزاده، با بیان اینکه برای مهار کرونا حداقل ۸۵ درصد افراد جامعه باید ماسک بزنند یادآور شد: همه افراد اعم از دارای علائم و بدون علامت و افراد سالم از نظر بیماری، باید ماسک بزنند و فاصله گذاری فیزیکی را رعایت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.