۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: 714180

محمود فکری اگر پرسپولیس را هم ببرد بیش از همیشه کارنامه‌اش در لیگ برتر درخشان خواهد شد.

خودباوری نساجی به اوج رسیده است

او که از زمان حضور در نساجی همچنان با این تیم شکست‌ناپذیر باقی مانده به دنبال کسب پیروزی مقابل سرخ‌های پایتخت است تا به آن آرزوهایی که دارد نزدیک‌تر شود. خیلی‌ها بر این باورند اگر فکری از پس پرسپولیس هم برآید به یک گزینه ۱۰۰درصدی برای استقلال فصل بعد تبدیل خواهد شد. فکری به این موضوع مهم کاملاً واقف است.

*پس از اینکه از استقلال یک امتیاز گرفتید و حتی تا آستانه برد هم پیش رفتید و فولاد را هم با جواد نکونام مغلوب کردید حالا به پرسپولیس رسیده‌اید؛ دیداری که شاید برای هواداران استقلال از نظر ارزیابی شما مهم باشد.

ما همیشه بازی به بازی پیش می‌رویم و سعی می‌کنیم روی دیداری که داریم تمرکز کنیم. یکی از دلایلی که موجب شده تیم ما به نتایج مناسبی برسد همین تمرکز و خودباوری است که در تیم ما وجود دارد. باید از تلاش بازیکنان تشکر کنم. آن‌ها جانفشانی می‌کنند و من از اعماق وجودم از آن‌ها ممنونم.

*بازی با پرسپولیس هم مانند بازی‌های گذشته است؟ یعنی نمی‌خواهید حساسیت زیادی در آن به وجود بیاید؟

خواه ناخواه وقتی منِ فکری که سال‌های زیادی در استقلال بازیکن بودم و در این تیم مربیگری کردم وقتی با پرسپولیس مواجه می‌شوم حساسیت‌ها بالا می‌رود. اما این طور نیست که بخواهم روی این حساسیت به ماجرا نگاه کنم. باید واقع‌بین باشیم و بر اساس نقاط قوت و ضعف حریف و خودمان تاکتیک‌ها و برنامه‌هایمان را بچینیم.

*هدف شما مقابل پرسپولیس چیست؟

راهی جز پیروزی پیش روی ما نیست. البته به همه بازی‌ها این طور نگاه می‌کنیم. شما دیدید که مقابل استقلال مستحق برد بودیم. اگر آن موقعیت دقیقه ۹۶ وارد دروازه می‌شد ماجرا طور دیگری پیش می‌رفت. اما به هر حال نشد و ما از آن بازی درس گرفتیم. شاید درس‌های همان بازی سبب شد تا در شرایط مشابه فولاد را ببریم. گل پیروزی ما مقابل فولاد در ثانیه‌های پایانی به ثمر رسید که این نشان می‌دهد یاد گرفتیم تا آخر بجنگیم. به هر حال تیم ما برای پیروزی مقابل پرسپولیس قرار می‌گیرد. با احترامی که برای مجموعه پرسپولیس قائلم اما می‌رویم فوتبال بازی کنیم و به برتری برسیم.

*آینده نساجی را در لیگ چه طور پیش‌بینی می‌کنی؟

باید از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در بحث پشتیبانی خیلی از ما حمایت می‌کنند. در بحث ریکاوری با هواپیمای اختصاصی ما خیلی سریع‌تر بازیکنان را می‌توانیم برگردانیم تهران و ریکاوری کنیم و برای بازی بعدی آماده شویم. با توجه به اینکه فشار زیادی روی بازیکنان بود، ما تا بازی با پرسپولیس در مازندران ماندیم تا مشکل خاصی در بازی پرسپولیس نداشته باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.