مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه از آغاز اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در این شهرستان خبر داد.

اجرای ‌طرح توزیع الکترونیک گاز مایع در تربت‌حیدریه

به گزارش قدس آنلاین، جواد بلندی اظهار کرد: در ادامه اجرای موفق توزیع الکترونیک نفت سفید در خرداد ماه امسال، طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع با هدف عرضه این سوخت به نرخ مصوب و حمایت از مصرف کنندگان در منطقه تربت‌حیدریه به مرحله اجرا درآمد.

وی ادامه داد: تربت‌حیدریه یکی‌ از ۱۰ منطقه منتخب کشور برای اجرای طرح نمونه توزیع الکترونیک گاز مایع بود که با فراهم شدن زیرساخت های لازم و تعاملی که با بانک تجارت صورت گرفت این طرح با موفقیت در این شهرستان اجرا شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه تربت‌حیدریه هدف از اجرای طرح توزیع الکترونیک گاز مایع را ساماندهی توزیع فرآورده‌های نفتی با کارت بانکی، جلوگیری از عرضه خارج از شبکه و تامین نیاز مصرف کنندگان مشمول دریافت گاز مایع به نرخ مصوب عنوان کرد و گفت: حذف حواله‌های کاغذی و سهولت انجام کار با استفاده از کارت بانکی از دیگر مزایای این طرح است.

بلندی افزود: افراد واجد شرایط دریافت سوخت گاز مایع می‌توانند با ثبت نام در سامانه درخواست فرآورده‌های نفتی به آدرس newtejaratasan.niopdc.ir نسبت به ثبت مشخصات و احراز هویت خود در این‌ سامانه اقدام کنند.

وی ادامه داد: همزمان با اجرای این طرح، خرید گاز مایع با قیمت مصوب دولتی از طریق دستگاه‌های کارتخوان و دریافت رسید از عاملان توزیع امکان پذیر است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.