بجنورد- نماینده مردم بجنورد، مانه‌وسملقان، رازو جر گلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی گفت: احوال بازار سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی موردقبول نیست و باید با انسجام مردم و مسئولان، موانع را از پیش رو برداریم.

احوال بازار سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی ناخوش است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از دفتر نماینده مردم پنج شهرستان خراسان شمالی در مجلس اسلامی، محمد وحیدی، در دیدار با مسئولان برق استان، بیان کرد: احوال بازار سرمایه‌گذاری در خراسان شمالی موردقبول نیست و باید با انسجام مردم و مسئولان، موانع را از پیش رو برداریم.

وی با بیان اینکه ظرفیت خوبی در صنعت برق استان وجود دارد، گفت: باید ظرفیت‌سازی در استان  به‌صورت جدی شکل بگیرد.

نایب ریس فراکسیون راهبری مجلس با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری، افزود: مقام معظم رهبری در سفر خود به خراسان شمالی تأکید کردند که استان می‌تواند جزو ۱۰ استان برتر در کشور باشد و این مسئله نشان‌دهنده وجود ظرفیت‌های مختلف در استان است.

وی ادامه داد: در این زمینه‌ها مطالعات بسیاری انجام‌شده و ما در هر حوزه‌ای ورود پیدا کردیم این قابلیت وجود دارد. این امر محقق نمی‌شود به شرطی که تمام مسئولین در استان با انسجام و همراهی مردم، پای‌کار باشند.

 نماینده مردم بجنورد، مانه‌وسملقان، رازو جر گلان، گرمه و جاجرم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر رئیس کمیته امداد به استان، بیان کرد: در این سفر ۱۷۵ میلیارد تومان به حوزه اشتغال اختصاص پیدا کرد و در حوزه کمیته امداد و بهزیستی و افراد تحت پوشش این نهاد ۵۵ هزار مددجو کمیته امداد وجود دارد و حدود بیش از ۴۵ هزار افراد تحت پوشش بهزیستی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.