رییس فدراسیون والیبال گفت:‌ از میزبانی مسابقات جوانان جهان انصراف دادیم اما به احتمال ۹۹ درصد میزبان مسابقات نوجوانان جهان خواهیم شد.

داورزنی:‌ به احتمال ۹۹ درصد میزبان مسابقات نوجوانان جهان خواهیم شد

قدس آنلاین: مجمع عمومی و سالیانه فدراسیون والیبال صبح امروز (شنبه) به ریاست «مهدی علی‌نژاد» معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان برگزار شد. روسای هیات‌های استانی در محل برگزاری مجمع حضور نداشتند و به صورت آنلاین در آن شرکت کردند.

«محمدرضا داورزنی» در این مجمع گفت: درخواست میزبانی مسابقات قهرمانی جوانان و نوجوانان جهان را در سال ۲۰۲۱ ارایه داده بودیم. فدراسیون جهانی پیشنهاد داد که مرحله مقدماتی مسابقات جوانان جهان به صورت مشترک در ایران و ایتالیا و مرحله نهایی آن در ایتالیا برگزار شود اما با توجه به اینکه این کار از نظر اقتصادی و بازاریابی برای ما مناسب نبود، از درخواست میزبانی مسابقات انصراف دادیم.

وی افزود: همچنان درخواست میزبانی مسابقات نوجوانان جهان پابرجاست و به احتمال ۹۹ درصد این مسابقات در ایران برگزار خواهد شد. پیش از این هم میزبانی مسابقات نوجوانان آسیا را بر عهده گرفته بودیم.

داورزنی درباره انتخاب سرمربی تیم ملی گفت: المپیک برای والیبال ایران اهمیت زیادی دارد اما در زمان مناسب تصمیم فدراسیون برای انتخاب سرمربی تیم ملی را اعلام خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز مشکل حامی مالی فدراسیون برای سال ۹۹ حل نشده است. تلاش می‌کنیم بر اساس منابع موجود، برنامه‌ها را پیش ببریم. البته از زمانی که ریاست فدراسیون را بر عهده گرفتم، بدهی زیادی داشتیم که تلاش کردیم آن‌ها را تسویه کنیم. امیدوارم تا مهر امسال همه بدهی‌ها پرداخت شود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.