جوان تازه مسلمان شده استرالیایی با اشاره به اینکه اسلام همان گم‌شده‌ای بود که سال‌ها دنبالش بودم، گفت: وظیفه دارم اسلام واقعی را به دیگران بشناسانم.

اسلام همان گم‌شده‌ای بود که سال‌ها دنبالش بودم

به گزارش قدس آنلاین، «جیمز لی بوردمن» جوان ۳۴ ساله استرالیایی که دانش‌آموخته رشته مهندسی «آی تی» است، پس از ۵ سال‌ مطالعه مستمر و بحث و گفت‌وگو با کارشناسان مسلمان، دین اسلام و مذهب تشیع را برگزید و با حضور در دفتر مدیریت زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی به دین اسلام گروید.

وی درباره این تصمیم عنوان کرد: کتاب‌های بسیاری پیرامون اسلام و تشیع مطالعه کردم و با مقایسه اسلام با سایر ادیان دریافتم، حقیقت واقعی دین در اسلام نهفته است و گم شده‌ای که سال‌ها به دنبال آن بودم را پیدا کردم.

بوردمن، یکی از وظایف خود را در قبال پذیرش دین اسلام معرفی صحیح این دین به سایرین عنوان کرد و یادآور شد: در اکثر کشورها موج شدیدی علیه اسلام شکل گرفته و همین امر منجر شده تا تبلیغات ناصحیحی به راه بیفتد و مانع معرفی درست اسلام به جهانیان شود.

این جوان تازه مسلمان تصریح کرد: فقدان درک نسبت به دین اسلام ایجاب می‌کند تا درک و فهم مردم را راجع به این دین بالا برده و اطلاعات درست و نادرست را برای آنان تبیین کنیم.

وی گفت: در استرالیا دریافت اطلاعات و اخبار صحیح در خصوص اسلام دشوار است و وظیفه من است تا با آن مبارزه کنم و اسلام واقعی را به دیگران بشناسانم.

بوردمن بیان کرد: تفاوت زیادی بین دین مسیحیت و اسلام وجود ندارد، اما چون انجیل بارها مورد ویرایش قرار گرفته و نظرات چندین نفر در آن ورود پیدا کرده، از این لحاظ دچار تحریف شده؛ بنابراین دلیل قطعی برای پذیرش اسلام ناب بودن و یک دست بودن آیات و تفاسیر قرآن است.

وی ادامه داد: اسلام کامل کننده دین حضرت مسیح(ع) است و معتقدم که آنچه حضرت عیسی(ع) آورده، توسط پیامبر اسلام(ص) تکمیل شده و در واقع می‌توان گفت اسلام کامل کننده ادیان سابق بوده است.

بوردمن که پس از مسلمان شدن نام مبارک «علی» را برای خود برگزید، تشریح کرد: انتخاب این نام به واسطه شخصیت بزرگ و فداکار حضرت علی(ع) است. ایشان تأثیرات زیادی در معرفی اسلام داشتند و پرافتخارترین فرمانده اسلام بودند.

این تازه مسلمان، حرم مطهر رضوی را شاهکار مهندسان و معماران مسلمان دانست و افزود: فکر و هنر به کار گرفته شده در این مکان مقدس نشات گرفته از سرشت و طینت پاکی است که سرمنشأ آن ارادت به خاندان حضرت رسول(ص) و تبلور باورهای دین اسلام در اعتقادات آن‌هاست.

گفتنی است؛ در پایان از سوی مدیریت زائران غیرایرانی آستان قدس رضوی به این تازه مسلمان هدایای فرهنگی از جمله قرآن به زبان انگلیسی اهدا شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.