معاون شهردار مشهد در مورد تعداد معابر ناایمن مشهد و برنامه‌های شهرداری برای ایمن‌سازی آنها توضیحاتی داد.

مشهدمقدس چند معبر اصلی ناایمن و پرتردد دارد؟

به گزارش قدس آنلاین، خلیل الله کاظمی اظهار داشت: براساس تاکیدات شهردار مشهد در زمینه ترویج فرهنگ رعایت حق تقدم عابران پیاده در چارچوب حقوق شهروندی و کاهش تصادفات منجر به جرح و فوت ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله مناسب سازی و ایمن‌سازی تقاطع‌ها و معابر پرتردد در دستور کار قرار گرفت.

وی اضافه کرد: در همین راستا سال گذشته با همکاری پلیس راهور، حدود ۶۱ معبر شامل ۲۸ تقاطع و ۴۲ گذرگاه نا ایمن شناسایی و به صورت اجرای رنگ، یا تایل‌گذاری با نصب چراغ و تابلوهای ترافیکی وهزینه حدود ۳۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان ایمن سازی و مناسب سازی شده است.

وی تصریح کرد: در ادامه اجرای این طرح امسال نیز ۶۲ معبر ناایمن و پرتردد با همکاری پلیس راهور مشهد شناسایی شده که در طول سال ۹۹ ایمن‌سازی و مناسب سازی خواهند شد.

کاظمی ادامه داد: از این تعداد، ۱۵ گذرگاه و تقاطع در منطقه یک، ۸ تقاطع و گذرگاه درمنطقه دو،۴ گذرگاه و تقاطع در منطقه سه، ۴ گذرگاه و تقاطع در منطقه چهار،۳ گذرگاه و تقاطع درمنطقه پنج وشش، ۲ تقاطع و گذرگاه در منطقه هفت، ۸ گذرگاه وتقاطع درمنطقه هشت، ۶ گذرگاه وتقاطع در منطقه نه، ۲ گذرگاه و تقاطع درمنطقه ده،۴ گذرگاه و تقاطع در منطقه یازده،۲ گذرگاه و تقاطع درمنطقه دوازده و ۳ تقاطع و گذرگاه در منطقه ثامن ایمن سازی خواهند شد.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: برای ایمن سازی، مناسب سازی، نصب چراغ فرمان، علائم راهنمایی و دوربین ثبت تخلفات در این ۶۲ گذر و تقاطع ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.