به مناسبت دهه ولایت، عملیات تهیه و توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌های خراسان رضوی از امروز آغاز شد.

آغاز دومین مرحله توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌های خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، هم‌زمان با فرارسیدن دهه ولایت و امامت، دومین مرحله از طرح توزیع غذای متبرک حضرت رضا(ع) در بیمارستان‌های خراسان رضوی، از امروز ۱۱ مرداد با حضور خادمان حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) در بیمارستان امام رضا(ع) آغاز شد.
در حاشیه این برنامه، امین بهنام دبیر کانون‌های خدمت خراسان رضوی با بیان اینکه نخستین مرحله از این طرح حمایتی با آغاز شیوع ویروس کرونا در بیمارستان‌های درگیر این بیماری اجرا شد، اضافه کرد: مرحله دوم این طرح هم‌زمان با دهه ولایت به‌منظور حمایت و دلجویی از کادر درمانی و بیماران بستری در بیمارستان‌های استان اجرا می‌شود.
بهنام با اشاره به نحوه اجرای مرحله دوم طرح در اولین روز در سطح شهر مشهد گفت: توزیع غذای متبرک حضرت هر روز به نسبت تعداد بیماران و کادر درمانی بیمارستان‌ها متغیر است، در اولین روز یک هزار و ۱۰۰ پرس غذای گرم مهمانسرای حضرت در بیمارستان امام رضا(ع) شهر مشهد توزیع شد.
تقدیر از حمایت آستان قدس رضوی از جهادگران عرصه سلامت
در جریان اجرای این طرح، دکتر علی خرسند رئیس بیمارستان امام رضا(ع) ضمن تقدیر از توجه و حمایت آستان قدس رضوی نسبت به بیماران و جهادگران عرصه سلامت از آغاز شیوع کرونا، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مسائل امروز کادر درمانی و بیماران ما اُفت روحی و روانی این عزیزان است؛ و این دست اقدامات آستان قدس موجب روحیه بخشی به بیماران و افزایش توان کارکنان بیمارستانی برای ادامه روند خدمت‌رسانی می‌شود.
وی با تشریح شرایط این بیمارستان بیان کرد: در حال حاضر حدود ۳۲۰۰ تن از کارکنان در خدمت بیماران هستند که از این تعداد ۲۴۰۰ نفر در بخش‌های ویژه درمان بیماران مبتلا به کرونا مشغول فعالیت‌اند. در بیمارستان امام رضا(ع) ۴۰۰ بیمار مبتلا به ویروس کرونا بستری هستند.
خرسند همچنین ابراز کرد: تاکنون ۳۰۰ تن از کادر فعال درمانی به کرونا مبتلا شده‌اند ولی خوشبختانه با طی مراحل درمانی، بهبودیافته و به سرکار خود برگشته‌اند.
وی با بیان درخواست خود از عموم مردم گفت: از همه مردم تقاضا می‌کنیم که در این شرایط دشوار با در خانه ماندن و رعایت نکات بهداشتی، اول به خود و بعد به کادر درمانی کمک کنند.

منبع: آستان نیوز

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.