استاندار خراسان رضوی گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فرابخشی است و تقویت آن را وظیفه خود می‌دانیم.

استاندار خراسان رضوی بر تقویت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تاکید کرد

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی در دیدار با اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی  با مردمی و اسلامی دانستن نظام سیاسی ایران، بر نقش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در مناسبت‌های مختلف تاکید کرد و افزود: حضور مردم در صحنه منشاء خیر و برکت فراوان برای انقلاب اسلامی بوده است.

وی به جایگاه استان خراسان رضوی و مشهد به عنوان پایتخت و مرکز معنوی ایران اشاره کرد و ادامه داد: این منطقه بسیار مورد توجه قرار دارد و شورای هماهنگی نقش مهمی در این زمینه ایفا می‌کند.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در برگزاری مراسم تشییع سردار شهید قاسم سلیمانی گفت: نظم و ترتیب بی‌نظیر در این مراسم برقرار بود و مردم مشهد سنگ تمام گذاشتند.
وی به شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: در دوران شیوع این ویروس مشکلات متعدد به وجود آمد و کسب‌وکارها، برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی تحت تاثیر آن قرار گرفت.
رزم حسینی ادامه داد: ۷۰ درصد مردم استان از ماسک استفاده می‌کنند و ستاد ملی مبارزه با کرونا مدیریت خوبی داشته است تا در کنار مراقبت و درمان کسب‌وکارها نیز تعطیل نشود.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی نیز از برگزاری ۹ مراسم بزرگداشت در حرم مطهر رضوی و ۱۶ راهپیمایی در استان طی سال گذشته خبر داد و گفت: این شورا ۳۸ جلسه به مناسبت ستادهای مختلف در سال ۹۸ برگزار کرد و تلاش شد مراسم همه مناسبت‌ها به صورت باشکوه برگزار شود.
حجت‌الاسلام سید محمد سلطانی با قدردانی از استاندار خراسان رضوی در ایجاد انسجام، همکاری و هم‌افزایی با ارکان مختلف استان، از فعالیت او در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا یاد کرد و افزود: شما از زمان حضور در این استان بدون حاشیه به کار مبادرت کرده و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را برای ما زنده کردید.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.