هم‌اکنون ۷۰ درصد از کارکنان بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد که به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته است به طور مستقیم به این بیماران خدمات می‌دهند.

۷۰ درصد کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد در بخش کرونا فعال هستند

به گزارش قدس آنلاین، رییس بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد  گفت: در این بیمارستان سه هزار و ۴۰۰ نفر در قالب کادر پزشکی، پرستاری و دیگر کارکنان فعال هستند که ۲ هزار و ۴۰۰ نفر در بخش‌های مربوط به کرونا فعالیت می‌کنند.
دکتر علی خرسند افزود: در حال حاضر حدود ۵۰۰ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان امام رضا (ع) مشهد بستری هستند که جمعی از آنان غیربومی و ساکن شهرهای دیگر می‌باشند. 

وی ادامه داد: تاکنون تعداد زیادی از کادر پزشکی، پرستاری و کارکنان بیمارستان امام رضا (ع) مشهد به دلیل مواجهه با مبتلایان به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده‌اند، لذا در شرایط فعلی بهترین اقدام برای همراهی با خادمان سلامت و حفظ سلامتی آنها، رعایت اصول پیشگیرانه است.

رییس بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) مشهد رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و خود مراقبتی را بهترین راهکار پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا عنوان کرد.
وی با قدردانی از خدمات  آستان قدس رضوی که در دوران شیوع کرونا دو مرحله غذای متبرک بین کارکنان این بیمارستان توزیع کرد گفت: اینگونه اقدامات نقش موثری در افزایش روحیه مدافعان سلامت حین خدمت به بیماران دارد.
هم اکنون بیمارستان ۶۱۰ تختخوابی امام رضا (ع) و بیمارستان شریعتی در مشهد به بیماران مبتلا به کووید ۱۹ اختصاص یافته‌اند. 

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.