۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
کد خبر: 714294

رویال آنتورپ با پیروزی مقابل کلوب بروژ سهمیه حضور در فصل آینده لیگ اروپا را به دست آورد.

تیم بیرانوند سهمیه اروپا گرفت

قدس آنلاین: به گزارش "ورزش سه"، تیم رویال آنتورپ که به تازگی علیرضا بیرانوند را به خدمت گرفته، از ساعت ۲۳ شنبه شب(به وقت ایران) در استادیوم کینگ بودووین بروکسل در مسابقه فینال جام حذفی فصل ۲۰-۲۰۱۹ بلژیک به مصاف کلوب بروژ، قهرمان ژوپیر لیگ رفت.

آنتورپ که بخاطر تعطیلی مسابقات ژوپیر لیگ، اعتراض شدیدی به لغو احتمالی بازی فینال جام حذفی بلژیک به دلیل احتمال از دست رفتن سهمیه اروپایی داشت، با انگیزه فراوانی مقابل کلوب بروژ قرار گرفت و توانست دست به کار بزرگی برابر این تیم پُرمهره بزند.

در دقیقه ۲۵ سیمن جوکلِرود نفوذ تند و تیزی به محوطه جریمه کلوب بروژ داشت که پاس در عرض او را لیور روایلوف با پرتاب پای خود تبدیل به گل کرد تا با همین تک گل رویال آنتورپ به پیروزی یک بر صفر دست یابد و قهرمان بلژیک کاپ شود.

علیرضا بیرانوند که حدود یک هفته است به تمرینات رویال آنتورپ اضافه شده، امشب اجازه بازی برای تیم جدیدش را به دلیل اینکه بازی فینال مربوط به فصل قبل می‌شد، نداشت ولی از هفته آینده و با شروع فصل جدید ژوپیر لیگ می‌تواند برای این تیم به میدان برود.

آنتورپ با پیروزی مقابل کلوب بروژ موفق شد سهمیه حضور در فصل ۲۱-۲۰۲۰ لیگ اروپا را به کسب کند تا علیرضا بیرانوند هم در نخستین مسابقه رسمی تیمش، شاهد برتری و قهرمانی در جام حذفی باشد و این شانس را به دست بیاورد که فصل آینده در رقابت‌های اروپایی به میدان برود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.