۱۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
کد خبر: 714297

کارشناسان داوری معتقدند هر دو پنالتی اعلام شده برای تیم‌های استقلال و پرسپولیس در بازی‌های دیشب، اشتباه بوده است.

پنالتی برای پرسپولیس و استقلال اشتباه بود

قدس آنلاین: یک کارشناس داوری معتقد است که پنالتی گرفته شده به سود استقلال در دیدار با سپاهان اشتباه بوده است.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت بیژن حیدری در دیدار استقلال و سپاهان اظهار کرد: اخراج رضاوند در نیمه نخست درست بود. کارت زرد اول او به دلیل بی‌احتیاطی و اخطار دوم به خاطر ضربه‌ای که به صورت نورافکن زد، صحیح بود.

او افزود: در دقیقه ۵۰ داور به خاطر دور بودن از صحنه، پنالتی اشتباهی به نفع استقلال گرفت. نمی‌دانم دلیل دور بودن حیدری از این صحنه به خاطر کم آوردن از لحاظ بدنی یا بی‌دقتی بود. در این صحنه دیاباته روی مصلح خطا کرد.

همچنین نوید مظفری، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا درباره قضاوت حاج‌ ملک در دیدار نساجی و پرسپولیس که با تساوی یک، یک دو تیم به پایان رسید اظهار کرد: این بازی تنها یک صحنه مهم داوری داشت و آن هم مربوط به پنالتی می‌شود. تصمیم آقای حاج ملک در این صحنه اشتباه بود و علی علیپور شبیه‌سازی کرد.

او افزود: علیپور در این صحنه برای شبیه‌سازی و گرفتن پنالتی به سمت علیرضا حقیقی رفت و پایش را به دروازه‌بان نساجی گیر داد تا پنالتی بگیرد که در این امر موفق بود.

این کارشناس داوری در پایان گفت: وقتی شما به عنوان داور یک اشتباه می‌کنید که در نتیجه بازی تاثیرگذار بوده، پس نمی‌توان گفت که قضاوت خوبی داشته‌اید.

این درحالی است که سعید مظفری زاده دیگر کارشناس داوری به "ورزش سه" گفته است در مهم ترین صحنه داوری بازی پرسپولیس و نساجی یعنی اعلام پنالتی روی علی علیپور داور تصمیم درستی گرفته است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.