رییس هیات تنیس خراسان رضوی از برخورد قاطع با باشگاه‌های برگزارکننده مسابقات تنیس در خراسان رضوی خبر داد.

برخورد شدید با باشگاه‌های برگزارکننده مسابقات تنیس در خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا تدین در خصوص بازرسی و نحوه نظارت از باشگاه‌های متخلف، با توجه به تعطیلی مسابقات تنیس تا پایان مردادماه اظهار کرد: با توجه به شرایط موجود و شیوع کرونا، مسابقه‌ای از سوی باشگاه‌ها برگزار نخواهدشد. با توجه به اینکه دبیر، رییس کمیته مربیان، کمیته مسابقات و کمیته داوران هیات تنیس در باشگاه‌ها فعالیت دارند و می‌توانیم به خوبی از فعالیت تمامی باشگاه‌ها باخبر باشیم.

وی تاکید کرد: حتی اگر باشگاهی تبعات برگزاری مسابقه را بپذیرد و خواهان برگزاری مسابقه‌ باشد، آن را تعطیل خواهیم‌کرد. البته ستاد کرونای استان، اداره اماکن، اداره ورزش‌وجوانان مشهد و امور باشگاه‌های استان نیز باید در این اقدام کمک کنند، البته کلاس‌های آموزشی ممنوعیتی برای برگزاری ندارند.

تدین اضافه کرد: طی استعلامی که از اداره کل ورزش‌وجوانان استان برای فعالیت هیات تنیس گرفتیم، مشکلی برای برگزاری کلاس‌های آموزشی نداریم و اجازه آن صادر شده است. همچنین رشته تنیس پیش از این، از جمله رشته‌هایی بود که به واسطه فاصله گذاری اجتماعی، فعالیتش با ممانعتی روبرو نشده بود. برگزاری مسابقات تنیس به دلیل تراکم بازیکنان و تماشاگران ممنوع شده است، وگرنه در حال حاضر کلاس‌های آموزشی در محل هیات تنیس استان  برگزار می‌شود. در کلاس آموزشی چهار نفر حضور دارند و تجمع مانند برگزاری مسابقات صورت نمی‌گیرد.

رییس هیات تنیس خراسان رضوی در خصوص فعالیت‌های این هیات از ابتدای سال جاری خاطرنشان کرد: در چند ماهه ابتدایی سال روی بازسازی سیستم هیات تمرکز کردیم. مسابقات آدینه را برگزار کرده‌ایم. کلاس‌های استعدادیابی را انجام داده‌ایم. برای تقویت مربی‌گری در بخش بانوان کلاس آموزشی برگزار کرده‌ایم، اما همانند سایر رشته‌های ورزشی از کرونا آسیب دیده‌ایم و با محدودیت‌هایی روبرو هستیم.

تدین در خصوص استقبال از کلاس‌های تابستانی هیات تنیس عنوان کرد: استقبال خیلی خوبی از کلاس‌های تابستانی شکل گرفته‌است. متاسفانه به دلیل محدودیتی که در زمین‌ داریم، توان پاسخ‌گویی به مراجعین را نداریم. البته میزان استقبال ورزشکاران نسبت به زمان پیش از کرونا کمتر شده، اما در کل شرایط خوبی داریم. سعی کرده‌ایم کل مراجعات را میان تمام مربیانی که توان برگزاری کلاس‌های تابستانی دارند، تقسیم کنیم.

وی یادآور شد: خانواده‌هایی که به ورزش علاقه دارند، به جای اینکه فرزند خود را به کلاس کشتی، بسکتبال، والیبال و... که در سالن و با حضور نفرات زیاد برگزار می‌شود بفرستد، او را در کلاس با تجمع کمتر و در فضای باز، ثبت‌نام می‌کند. اگر استقبال در تابستان جاری از رشته تنیس افزایش یافته، به دلیل این موضوع است.

رییس هیات تنیس خراسان رضوی گفت: اداره کل ورزش‌وجوانان استان پس از سه سال زمین‌های تنیس مجموعه ورزشی سجاد را در اختیار هیات تنیس گذاشته، پیش از این در سه سال اخیر، این مجموعه در اختیار بخش خصوصی قرار داشت و هیات تنیس یک زمین هم نداشت که فعالیتی انجام دهد.

تدین افزود: به خاطر کرونا موانع زیادی سر راه‌مان داریم و کاری از دست کسی ساخته نیست. مربیان و ورزشکاران هیات تنیس را ملزم کرده‌ایم که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند، در غیر این صورت از فعالیت آنان جلوگیری خواهدشد.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.