نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت: باید توجه داشت تفکر و رویکرد، مقدمه تغییر است. مهم‌ترین مساله ما در کشور نیز نداشتن همین رویکردهاست. بدون رویکرد نمی‌توان تغییری ایجاد کرد.

 مهم‌ترین مسئله کشور نداشتن رویکرد است/  توسعه نیروگاهی باید بر مبنای گاز باشد

به گزارش قدس آنلاین  سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در نشستی با مدیرعامل و سایر مسئولان شرکت برق منطقه‌ای خراسان در خصوص تغییرات ساختاری در وزارت نیرو اظهار کرد: باید توجه داشت تقسیم «بخشی» در هر ساختاری برای تمرکززدایی، امری اشتباه است و باید به سمت تقسیمات «منطقه‌ای» رفت. در حقیقت لازم است در حوزه موضوعی به سمت ادغام و در حوزه اجرایی به سمت منطقه‌ای کردن ساختار پیش رفت.

نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: همچنین نباید مدیریت شرکتی را مانند سازمان‌ها پیش برد چراکه چنین روشی اشتباه است.

وی تصریح کرد: باید توجه داشت تفکر و رویکرد، مقدمه تغییر است. مهم‌ترین مساله ما در کشور نیز نداشتن همین رویکردهاست. بدون رویکرد نمی‌توان تغییری ایجاد کرد.

قاضی زاده هاشمی با تاکید بر اینکه لازم است به سمت ایجاد نیروگاه‌های کوچک‌مقیاس حرکت کرد، گفت: با مشارکت بخش خصوصی در راه‌اندازی نیروگاه‌های کوچک، وزارت نیرو می‌تواند عمده سرمایه‌گذاری خود را در راه‌اندازی نیروگاه‌های نوین و استفاده از انرژی‌های نو متمرکز کند.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: توسعه نیروگاهی باید بر مبنای گاز باشد چون نیروگاه‌های کوچک از بهره‌وری بالاتری نسبت به مدل‌های بزرگ‌مقیاس برخوردار است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ مراودات اقتصادی و صادرات انرژی به کشورهای همسایه اظهار کرد: مراودات انرژی باید با کشورهای همسایه حفظ شده و توسعه یابد. این مراوده به شکستن حصار تحریم‌ها کمک می‌کند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.