همدان - مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان گفت: امسال مراسم روز «خبرنگار» در همدان برگزار نمی‌شود.

امسال مراسم روزخبرنگار درهمدان برگزار نمی‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خانه مطبوعات استان همدان؛ مهرداد حمزه با اشاره به برگزاری برنامه‌های روز خبرنگار در استان همه ساله در قالب هفته «خبرنگار» افزود: متأسفانه امسال شرایط جامعه به خاطر کرونا طوری است که امکان برگزاری بسیاری از برنامه‌هایی که درسال‌های پیش اجرا می‌شد وجود ندارد.

حمزه افزود: به منظوررعایت بیش ازپیش پروتکل‌های بهداشتی و با توجه به تاکید استاندار وستاد استانی مقابله با کرونا امسال مراسم روز خبرنگار برگزار نخواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات استان همدان با گرامی‌داشت یاد و خاطره مرحوم «مهدی کاشی» از فعالان رسانه‌ای تأثیرگذار استان که اخیراً به دلیل کرونا فوت کرده و دیگر خبرنگاران فقید به ویژه شهید صارمی اظهار کرد: تلاش شده برخی از برنامه‌ها در فضای مجازی برگزار شود که از آن جمله می‌توان به مسابقه کتابخوانی غدیرخم به صورت آنلاین و وبینار آموزشی اشاره کرد.

وی با بیان اینکه هفته خبرنگار امسال از ۱۲ مردادماه آغاز می‌شود و تا عید سعید غدیر ادامه خواهد داشت، بیان کرد: در نخستین روز تعدادی از خبرنگاران به نمایندگی از جامعه رسانه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی بر سر مزار شهدای گمنام پارک مردم حاضر می‌شوند و ضمن احترام به مقام شامخ شهدا، در همان مکان دیدار کوتاهی با نماینده ولی فقیه در استان خواهند داشت.

حمزه ادامه داد: در حاشیه ادای احترام به مقام والای شهدا با همت شهرداری همدان از یادمان شهدای گمنام پارک مردم نیز رونمایی خواهد شد.

وی گفت: به بهانه هفته خبرنگار از تمبر شخصی ۳۰۰ نفر از مدیران مسئول، سرپرستان، خبرنگاران و عکاسان فعال در بخش‌های مختلف رسانه‌ای رونمایی و به آنان اهدا خواهد شد.

مدیرعامل خانه مطبوعات همدان سرکشی و بازدید هیئت مدیره خانه مطبوعات استان از دفاتر مطبوعاتی با رعایت پروتکل‌های بهداشتی را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد.

وی با بیان اینکه هفته خبرنگار امسال همچون گذشته پوستر اختصاصی خواهد داشت، بیان کرد: طی رایزنی با سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری قرار شد نمادی با موضوع «خبرنگار» در یکی از نقاط پرتردد شهر نصب شود که با موافقت این سازمان و انجام مقدمات اولیه، طی ماه‌های آتی نصب خواهد شد.

حمزه از فرمانداری‌ها، ادارات کل و سازمان‌های دولتی و خصوصی علاقه‌مند به برگزاری برنامه برای خبرنگاران فعال مجموعه خود خواست مراسم را با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و در صورت امکان در فضای باز برگزار کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.